tirsdag den 14. august 2018

Shoppingtip: Det hele samlet ét sted

/Reklame/

Jeg skal snart til en af mine bedste veninders bryllup og leder derfor med lys og lygte efter den helt perfekte kjole. Jeg er meget åben overfor, hvilken type kjole det skal være og derfor, har jeg haft lidt svært ved, hvor jeg skal lede. Men så faldt jeg over Katoni.dk og det er altså bare en smart side! I stedet for at skulle søge på de enkelte mærker eller enkelte webshops, så samler Katoni en hel masse, og man kan derfor nøjes med en enkelt søgning, hvor man indtaster sine specifikationer, eller ønsker om man vil, og så søger den på tværs af en hel masse forskellige sider. Det sparer tid, og man hjælpes til at finde den bedste pris.

Eksempelvis så leder jeg her til aften efter en kjole, i str. small, der gerne skal være blå, grøn, beige eller grå, og mærket betyder ikke noget. Bare lige for sjov har jeg lige prøvet at sætte prisintervallet til maks. 315 kr. og sortere efter, hvor man sparer mest. Ved den søgning fik jeg følgende eksempler


Og som i kan se, så er det muligt at lave en hel masse forskellige specifikationer. Eksempelvis kan man også vælge, at det skal være fra webshops med gratis fragt eller, at det skal være på udsalg. Det er simpelthen så smart, hvis i spørger mig.


Selvfølgelig dækker siden også over meget andet end kun dametøj, og man kan blandt andet også finde herretøj, accessories og søge på specifikke mærker som bl. a. NikeBirkenstockRabens saloner og Y.A.S. Så hvis du lige står og mangler noget (hvem gør ikke det?), så tag et kig forbi Katoni og oplev et univers af webshops samlet på ét sted.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg