onsdag den 16. september 2015

25th Birthday - Wish list #3

Selvom sygdommen stadig er over mig, har jeg gjort, hvad jeg kunne for også at være lidt produktiv i dag og jeg er godt tilfreds. Cykelturen på de 10 km. slog dog benene væk under mig og derfor måtte jeg kravle under et tæppe på sofaen, da jeg kom hjem - men selv her fik jeg udnyttet tiden på lidt læsning. Så intet er så skidt, at det ikke er godt for noget - som man siger det ;) Og et indlæg i dag skal I da heller ikke snydes for!

Min fødselsdag er ved at være nær og jeg har afleveret ønskeseddel til familien, efter at de rykkede for den et par gange - Men så fik jeg ogå lavet en udførlig en! Jeg har præsenteret jer for nogle af ønskerne allerede (her og her), men her kommer lige lidt af de ekstra ønsker, jeg fik skrevet på sedlen, inden den blev sendt afsted.


// Figursyet dunvest //
// Vinterstøvler med foer //
// M2 vippe- og brynserum //
// Pc-sleeve i uld, med lommer //
// Mane'n Tail shampoo og balsam //

Hvis du ikke allerede deltager i min giveaway om 3 flotte plakater, så skynd dig ind på min instagram eller deltag her på bloggen - Der er 4 dage, til jeg finder en heldig vinder. Held og lykke ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg