søndag den 22. september 2013

Sus og bloggen

Hvis I kunne tænke jer at vide lidt mere om hende her bag skærmen, så skal I være velkommen til at læse min lille beskrivelse af mig selv, bloggen og mine indlæg i det følgende.

Jeg er en kvindelig 90'er, der pt. er bosat i Aalborg sammen med min kæreste gennem mange år. Her bor vi i en dejlig lille lejlighed, der ligger i centrum. Jeg læser på universitetet samt arbejder som underviser og i min fritid går jeg meget op i at tilbringe tid med min dejlige kæreste, mine venner og veninder og min familie, herudover går jeg meget op i sund kost og træning, hvilket fylder en stor del af min hverdag. Jeg cykler en hel del (gerne også til og fra langt det meste i hverdagen) og derudover styrketræning de fleste af ugens dage, hvor jeg benytter mig af forskellige split-programmer. Ydermere er jeg også en pige med stort P og elsker alt der har med mode og skønhed at gøre. Sidst men ikke mindst går en stor del af min su til at forskønne, ikke bare mig selv i hverdagen og til træning men også, boligindretningen i vores lille hjem. Så mine interesser favner bredt og det bærer bloggen naturligvis også præg af.

Jeg har altid elsket at skrive og udtrykke mig på skrift, ligesom jeg også elsker at sidde og fifle med at redigere billeder og eks. lave fine kollager - og det går ofte udover mine blogindlæg. Indlæggene kan både være korte indspark med inspirationsbilleder, fif fra min hverdag, ønsker jeg sukker efter, køb jeg har gjort mig, madplaner, træningsplaner og meget meget mere. Der er lidt for en hver smag og jeg vil mene, at alle uanset alder kan følge med og er i hvertfald mere end velkommen hos mig og min blog!

På denne blog tester og anmelder jeg også forskellige produkter og services og giver min mening til kende, således at andre interesserede kan vurdere et eventuelt køb af det givne produkt. Disse anmeldelser og tests kan både være køb, jeg selv har gjort mig eller fra sponsorerende samarbejdspartnere. Har dit firma et produkt eller en service, I kunne tænke jer en anmeldelse på og promovering af, så er I velkomne til at kontakte mig pr. min blogmail: qilsus@gmail.com 

Bloggen her er i stejl vækst og dette afspejles ligeledes i, at bloggen afdækker mange forskellige former for produkter og services. Så tøv ikke med at kontakte mig. Fortæl lidt omkring jeres produkt eller service og så vurderer jeg, om det kunne have interesse for bloggens læsere (et bredt og broget publikum) og vender hurtigst muligt tilbage med svar.

Alle mine tidligere samarbejdspartnere har været yderst tilfredse med de producerede anmeldelser og måden hvorpå jeg promoverer produktet og evt. webshop med links, priser mv. Måtte der være særlige ønsker, eks. til hvad der skal linkes til o. ling., så giv mig gerne besked herom.

For mig er det vigtigt, at såvel samarbejdspartnere som bloglæsere er tilfredse med de anmeldelser, jeg producerer her til bloggen og derfor gør jeg mig yderst umage for at imødegå alle ønsker fra begge sider. Derfor vil jeg altid, i mine indlæg, være 100% objektiv og ærlig i min anmeldelse af produktet - men naturligvis kunne det ikke falde mig ind at producere noget, der vil have negativ effekt på jeres firma - derfor vurderer og sorterer jeg i de tilbud, jeg får ind omkring sponsorerede produkter o. lign., hvilket jeg selvfølgelig håber, alle vil respektere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg