fredag den 24. januar 2014

Nemmere med Nicehair






 Hej allesammen, jeg ville lige tjekke hurtigt ind for at give lidt inspiration og vise disse lækre sager, jeg pt. har på min want-list. Øjencremen mangler jeg faktisk og må hellere få den bestilt snarest, for jeg er faktisk løbet tør. Jeg plejer selv at købe denNicehair.dk, hvor man iøvrigt kan finde de andre lækre sager ovenfor.

Har I egentligt hørt, at Nicehair havde jo lavet flere sidder som Niceskin.dk mv., men nu er alle siderne slået sammen under én side: nemlig Nicehair.dk. Det gør det noget nemmere at få overblik over alle produkterne (der før var delt på flere sider) - det er jo super fedt at kunne shoppe sit hårgrej, cremer, make-up, smykker, parfume mv. samme sted. Jeg er i hvertfald glad for sådanne sider, så man slipper for at skulle flere sider igennem (og fristet til unødigt køb flere steder ;) ups!), betale fragt flere gange og vente på flere pakker. Det her er så dejligt nemt og overskueligt - og så kan man også handle fra ipadden nu, hvor siderne er lagt sammen!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg