torsdag den 10. juli 2014

Sommer-inspiration/motivation

Godmorgen derude,

Jeg håber, I nyder sommeren og at I trods varmen, stadig formår at opretholde træningen og den sunde kost. Her kommer lige lidt smukke inspirationsbilleder, jeg selv finder en masse motivation i - måske I gør det samme? Her til morgen, inden det bliver alt for varmt, står den på balle-, lår- og ryg-workout for mit vedkommende og jeg har gang i nogle rigtig gode øvelser for tiden, som plejer at give en rigtig tilfredsstillende muskelømhed næste dag, så jeg kan dårligt vente. Måske lidt sært at glæde sig over en 'smerte', men når man ved, det er noget, der gavner og gør en stærkere, så er det, det hele værd!

God sommerdag til jer alle!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg