mandag den 21. september 2015

VIND Biosym kosttilskud

Som I jo ved, så er jeg ramt af sygdom og det har faktisk varet i over en uge nu. Jeg har det bedre, men ikke godt. Energien er der ikke, jeg hoster og næsen stopper til. Det er blevet til en smule læsning, men så heller ikke meget mere, for jeg har feber og er bare rigtig skidt i perioder. Det er super øv! Heldigvis har jeg haft mulighed for at rykke rundt på nogle aftaler og at have et par læsedage herhjemme, der kunne bruges på at komme lidt til hægterne igen og så en stille weekend med kæresten. Det har hjulpet godt på det.

Udover godt med varmt tøj, nærende sund mad, varm te, halspastiller og papirservietter, så har jeg også anskaffet mig nogle nye vitaminer og omega-kapsler, jeg er begyndt at bruge - ikke kun for at bedre mit immunforsvar, men også som en del af en sund og velafbalanceret kost i min travle hverdag med stort fokus på min træning og sundhed. Jeg tager ofte multivitaminer, især i efterårs- og vintermånederne og jeg har også taget fiskeolie-kapsler førhen, men nu vil jeg til at gøre lidt ekstra ud af det og efter at jeg hørte godt om mærket Biosym, på en Facebookgruppe for engagerede træningsglade piger, som jeg selv. Jeg har valgt at kaste mig ud i at bruge hhv. multivitaminerne Biosym Omnimin Pure, der består af 27 forskellige vitaminer, mineraler og sporstoffer i en velafbalanceret sammensætning. Og et stort plus er, at de indholder bl.a. jern og magnesium; jern får jeg lidt for lidt af gennem min kost og magnesium plejer jeg ofte at tage seperat tilskud til, men da jeg ikke er så glad for at sluge alt for mange piller hver dag (jeg glemmer det simpelthen!), så er det virkelig et plus, at det også er i denne multivitamin. Og så fiskeolie-kasplerne Biosym EPA GLA+ Omega 3, 6, 7, 9., som jeg har store forventninger til. Jeg har tidligere prøvet et væld af forskellige fiskeolie-kapsler, men jeg har været lidt uheldig med at få sure fiske-smagende opstød af dem alle. Men indtil videre er det altså ikke noget, jeg har prøvet med disse, så det tegner godt! Og eftersom at fiskeolie er godt for både synet, hjertet, hjernen, knogler og led, en normal leverfunktion samt et normalt kolesterolniveau, så jeg er fluks startet!

Nu har jeg testet pillerne af i et stykke tid og jeg kunne da forestille mig, at de har gjort deres til, at jeg er ved at komme over sygdommen. Jeg var ret skeptisk, da jeg åbnede bøtterne for første gang, da pillerne er ret store, sammenlignet med mine tidligere bitte små vitamilpiller (på størrelse med en ært). Men det er nu ikke noget, man mærker noget til. De er ganske nemme at sluge - intet problem der! Og en anden god ting: der er ingen grim eftersmag eller sure opstød efterfølgende, hverken med multivitaminerne eller ved fiskeolie-kapslerne (hvilket jeg virkelig frygtede). Det er lige, som det skal være.


Herlighederne er begge fra Billigvoks.dk, hvor priserne på disse varianter starter på 79 kr. Så det kan godt spare sig, at købe dem online fremfor på apoteket (som jeg desværre alt for ofte har gjort - til noget dyrere priser). Her forhandler de mange forskellige kosttilskud fra Biosym og jeg har fået lov at lave en giveaway, hvor en heldig følger af min blog får lov at vælge lige netop det kosttilskud, som personen godt kunne tænke sig!

Alt du skal gøre for at deltage er at:
Og så er du naturligvis også velkommen til at smutte forbi og følge min instagram, hvor jeg ligeledes også poster spændende giveaways sommetider foruden en masse spændende opdateringer og posts fra min hverdag ;)

Den heldige vinder udtrækkes søndag d. 18. oktober og får direkte besked. Held og lykke!


7 kommentarer:

  1. http://www.billigvoks.dk/biosym/biosym_omnimin_pure_360_tabletter-12017.html

    SvarSlet
  2. Kunne rigtig godt tænke mig at prøve http://www.billigvoks.dk/biosym/biosym_symbioflor+_180_kapsler-12009.html

    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg har hørt rigtig meget godt om Biosym, og ville meget gerne vinde de her: http://www.billigvoks.dk/biosym/biosym_symbioflor+_180_kapsler-12009.html - de ville være gode, tror jeg, for både min søn, og mig.
    Miatilda A // aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  4. UIIH :) ...hvor er det bare en FAAANTASTISK konkurrence <3 - og en helt PERFEKT præmie, nu vi nærmer os de korte, grå og koooooldee efterårsdage og har brug for lidt ekstra :D :)

    For et halv års tid siden begyndte jeg til yoga og det gik hurtigt op for mig, at krop og sind VIRKELIG skal plejes for, at få det bedste ud af hver dag <3 :) ;) -så det ville simpelthen være så SKØNT at vinde dette produkt:

    http://www.billigvoks.dk/biosym/biosym_omnimin_pure_360_tabletter-12017.html

    Uuuh, jeg ville eeelskee at vinde, så jeg kan få tilført nogle ekstra gode vitaminer og komme i en perfekt balance med kroppen (...og sindet) :) ...JUBIIII, det ville bare være guld <3 <3 <3

    Ha' en super dejlig efterårsdag :D

    Mange solskinshilsner fra

    Linn :)

    SvarSlet
  5. har læste, at fiskeolie hjælper mod depression, så det kunne være dejligt at vinde http://www.billigvoks.dk/biosym/biosym_epa_gla+_omega_3_6_7_9_220_kapsler-12030.html

    Mange hilsner fra Marshmello2710 på IG

    SvarSlet
  6. Kunne godt tænke mig og prøve dem med fiskeolie
    http://www.billigvoks.dk/biosym/biosym_epa_gla+_omega_3_6_7_9_220_kapsler-12030.html
    Tak for en fin konkurrence. Fandt dig på Insta og følger med der.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tillykke Sussi Thomsen :) Du er den heldige vinder af konkurrencen og bedes skrive mig en mail med dine adresseoplysninger, som jeg kan videre give til Billigvoks.dk, på min mail qilsus@gmail.com

      Slet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg