onsdag den 6. januar 2016

Bedste udsalgstip: Skindjakke til -75%

Hej allesammen,

Jeg havde ellers besluttet mig for, at jeg ikke ville lave separate indlæg med mine udsalgsfund, men at jeg istedet ville lave et samlet af alle herlighederne. Men jeg bliver simpelthen lige nød til at dele mit bedste udsalgstip med her. Det er næsten for godt til at være sandt og derfor tænker jeg også, at de nok snart allesammen er revet væk!


Det er denne super smukke skindjakke 'The Real Thing' fra Stylepit i 100% ægte læder, der er nedsat til under 325 kr. Og handler man for over 599 kr. og bruger koden 2016DK, får man 100 kr. ekstra i rabat, hvilket også gælder på i forvejen nedsatte varer. Haps! Jeg har fået den hjem og jeg elsker den! Som I kan se på det nederste billede i højre side, så er det en slags sueded læder, der bare er så råt og feminint på én og samme tid. Den har en masse smukke deltajer og selvom jeg havde en dejlig skindjakke i forvejen, som jeg er virkelig glad for, så var det her tilbud ikke til at sige nej til og den er også så tilpas anderledes, at jeg ikke synes, det gør noget. Og så prisen: den koster jo det samme som en bluse i Vero Moda :'D Hvem kan sige nej til det?

Når jeg lige kommer i et bedre lys, skal jeg nok smide nogle fine billeder op af min egen på min instagram.

Btw: dette er ikke et sponsoreret indlæg, affiliate eller lign. Jeg vil bare lige dele mit gode tip ;) Jeg vil nok også komme med lidt flere af mine udsalgsfund på et senere tidspunkt, så stay tuned!

Hvad er jeres bedste udsalgskup i år?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg