onsdag den 24. august 2016

Haul: Udsalgsshopping

Hejsa Smuklinger,

Husker i mon mit indlæg med de smukke sager, jeg havde forelsket mig i fra H&M's udsalg? (ellers kan du se det her). Jeg har simpelthen ikke kunne dy mig, da jeg en tidlig morgen på farten tjekkede min mail og der havde tikket en mail ind fra H&M med 20% på alle deres udsalgsvarer! Jeg skyndte mig straks at klikke et par lækre sager hjem og flere af dem var nogle, jeg havde vist jer i det tidligere indlæg og som jeg ikke rigtig kunne slippe tankerne om. Jeg havde dog sagt til mig selv, at jeg hellere lige måtte spare lidt i stedet, da jeg stod og var på vej på ferie og nok også ville shoppe en ting eller to her (hvad jeg har købt på min ferie kommer der naturligvis også et indlæg om snart!). Men men men... 20% på i forvejen meget nedsatte varer - det var for stor en fristelse at modstå og jeg fik da også klikket hjem for lidt over 500 kr., så det er jo ikke så galt, når man samtidig tænker på, hvad jeg fik købt! Men nu må jeg hellere pakke kreditkortet ned i tasken og lade det køle lidt af, for august har indtil nu været en ok pebret måned (godt jeg skal arbejde 10 timer i morgen og 8 fredag ;) - det er vidst nødvendigt).

Hvad fik jeg så købt? Jo, se bare lige her!



Jeg fik købt:
- Et par virkelig smukke skind støvletter i ægte læder og russkind! De sidder som en drøm og jeg er så sikker på, at jeg vil få dem brugt flittigt, da jeg synes, de er den helt perfekte kombi mellem rå og sofistikerede. Førpris: 599,- og jeg fik dem til 279,20,-
- En smuk langærmet sort kjole med slangeskindsprint foran og bagpå. Jeg er lidt i tvivl, om jeg synes om printet eller ej. Så jeg tror, at jeg vil prøve den på og se den lidt an. Førpris: 149,- og jeg fik den til 31,96,-
- Et par slim fit sorte bukser, som desværre er alt for små til mine voksende lår og booty (pokkers ta' alle de squats ;) Jagten på de perfekte sorte basic bukser fortsætter og disse må returneres). Førpris: 249,- og jeg fik dem til 39,96,-
- En virkelig sød hvis blondekjole med høj hals og åben ryg. Den skal jeg også lige have prøvet på, da jeg er meget usikker i ft., hvorvidt mine bryster kan være i den (uden at man kan se alt for meget og at det bliver mere vulgært at se på samt om det er muligt at have en form for bh indenunder (måske en selvsiddende), da jeg virkelig ikke bryder mig om stive-nippelslooket). Førpris: 349,- og jeg fik den til 103,20,-
- Sidst men ikke mindst bestilte jeg også en fin lille halskæde, hvor der medfølger en masse forskellige farvede vedhæng. Selvom at dens finish (i ft. hvordan stenene er sat i) ikke ligefrem er noget at klappe af, så er den simpelthen så sød og jeg er vild med hver og en af farverne. Jeg er ellers normalt ikke den store fan af H&Ms smykker, men jeg må indrømme, at de har lavet mange fine ting på det seneste og jeg spår, at denne kæde vil blive flittigt brugt og vedhængene udskiftet jævnligt. Førpris: 69,95,- og jeg fik den til 39,95,-
Dvs. alt i alt en pris på 531,18 kr. inkl. levering (44,90 kr.), når både udsalgsprisen er sat samt de yderlige 20% er trukket.

Hvad synes i om sagerne? :)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg