onsdag den 22. november 2017

Black week hos Cocopanda + gratis fragt

// Reklame //

Black Friday er lige om hjørnet og det ville næsten undre mig, hvis du endnu ikke ved, at det er nu på fredag. Black Friday er en kæmpe ting i især USA og allerede nu, kan man tydeligt se og mærke, at Danmark har taget traditionen til sig. Dagen ligger den første fredag efter thanksgiving og bliver betragtet som startskuddet til julesalget - og endnu mere karakteristisk; som den største og vildeste tilbudsdag, hvor rabatterne er svimlende!

Sidste år fik jeg da også shoppet en hel del, og det var både julegaver og lækkerier til mig selv. Og jeg fik tingene til så gode priser med nogle store nedsættelser! Derfor vil jeg også lige komme med et tip til andre, der også har lyst til at spare penge på julegaverne eller nogle lækkerier til sig selv. Cocopanda holder nemlig BLACK WEEk, hvilket betyder, at der kommer til at være tilbud på hele butikken med mellem 25 og 75% rabat (gælder dog ikke ByNoor og Kevin Murphy, ligesom Dermalogica og Nyx Prof Makeup har mindst 20%). De fejre simpelthen konceptet lige indtil fredag kl. 23:59, hvor der dagligt kommer nye tilbud.


Man kan også tilmelde sig deres event, hvor der foregår en masse spændende og man bl.a. kan deltage i lækre konkurrencer - som f. eks. en goodiebag til en værdi af 2.000 kr.

Tip: Hvis du handler for over 199 kr., får du tilmed gratis fragt med koden BLACKFRI


Jeg kan godt afsløre, at jeg selv har planer om bl.a. at købe en lækker pakkekalendertørshampoo (er storforbruger!), noget nyt makeup til de kommende julefrokoster mv. og ikke mindst et par lækre gavesæt (jeg afslører ikke hvilke eller til hvem - hvis nu de læser med ;)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg