mandag den 19. november 2018

eBay-tip: Træningselastikker

Jeg har overvejet lidt at forsøge mig med træning med elastikker. Faktisk har jeg aldrig rigtig prøvet det før, ikke sådan rigtigt. Jeg hed forsøgt med nogle af de elastikker, der er nede i mit stamcenter, men de er alt for slidte og duer ikke. Men ja, jeg har overvejet at forsøge mig med nogle øvelser, da jeg har flere småskavanker pt., og elastiktræning netop skulle være skånsom træning for belastede led. Jeg ser også flere og flere, der bruger det efterhånden. Så måske der er noget om det?

I alt fald så var jeg nødt til at bestille et sæt hjem, da en af mine veninder tippede mig om et sæt med 4 træningselastikker for 28 kr. inkl. fragt. Nu glæder jeg mig bare til at få prøvet en masse spændende øvelser af og måske finde nogle favoritter, jeg kan begynde at bruge under mine træninger eller supplerende på hviledage herhjemme, at tage dem med på weekendture mv.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg