tirsdag den 17. september 2013

Fremtidige indlæg

Godmorgen derude,


Idag står den på læsning, læsning, læsning og så to forelæsninger senere i eftermiddag. Den første eksamen står snart for døren og der skal knokles, så opgaven forhåbentligt bliver lettere at løse og resultatet bliver godt. Pt. har jeg no clue om, hvordan den her skriftlige opgave til udarte sig, men der er nok heller ikke så meget mere at gøre end at se tiden an. Hvis man gør sit bedste, kan man ikke gøre mere vel?

Nu til noget mere spændende

Jeg er ved at friske bloggen lidt op med et nyt udseende og er stadig under ombygning, men jeg synes da allerede, at det har pyntet gevaldigt! Derudover har jeg planlagt et par indlæg (selvfølgelig ikke skrevet endnu - I får dem helt friske!), der vil komme til at pryde bloggen indenfor den næste uges tid og jeg vil ikke afsløre for meget endnu, men jeg kan fortælle så meget som, at det bliver i Skønhedens tegn. Så stay tuned og glæd jer til nogle anmeldelser af skønne sager i den kommende tid!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg