mandag den 14. juli 2014

Wish list: Trænings- og kost lækkerier

Er jeg den eneste, der synes, træningen bare bliver lidt lettere, når man får nyt grej. Min motivationsfaktor stiger i hvertfald lige en ekstra tand. Lige nu sukker jeg efter sager som:

Proteinpulver med vaniljesmag



Better Bodies bh, shorts og tanks (har hørt de skulle sidde rigtig godt)



Quest Bars - især Cookies & cream er jeg lidt vild efter at smage


Walden Farms kaloriefrie specialiteter 

Nutramino proteinshakes





Isis sukkerfrie lækkerier - disse har jeg endnu ikke selv prøvet

Smuks Polar pulsur



Nike Free 5.0 - har dem i den smukke neon koral, men de er desværre lidt for små












Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg