mandag den 9. februar 2015

New in: Forårsshopping og rabatkode

Godaften allesammen,

Ovenpå en skøn nærmest forårs-agtig mandag vil jeg glæde mig til at få slappet af i aften og komme lidt tidligt i seng for en gangs skyld. Jeg skal til at have vænnet mig til nogle lidt bedre sovevaner - især nu når jeg har sat så hårdt ind med træningen. Jeg vil også ned tidligt imorgen og få trænet, når der ikke er så mange i centeret og så har jeg et hold om aftenen også, så energi skal der til!

Nu da foråret er på vej, så er det også blevet tid til at få noget nyt, lyst og lækkert ind i gardaroben! Det må gerne være feminint og med smukke detaljer, der kan pifte hverdagen lidt op. Nu skal I bare se, hvad jeg har fået ind af døren fra Chicwear.dk, der forhandler super flot og feminint tøj, sko og accessories.

I kan få 10% rabat ved brug af koden chic10, der giver 10% rabat, gælder frem til d. 28/2 - også på tilbudsvarer!



Jeg er vild med det fine, stilrene hvide bælte med nitter i lys og mørkere sølv farve. Det vil se så super smukt ud i et par rå ripped denim shorts eller i taljen på en yndig kjole. Det kan give en ekstra rå kant til et hverdagsoutfit eller sætte prikken over i'et til festmunderingen.



Den super smukke kaninpelsvest var kærlighed ved første blik. Jeg er helt forelsket i de smukke natur-nuancer og den smukke bord, der præger vesten foran lige over brystet. Den er så lækker og blød og kan allerede tages i brug nu samt bruges på de mere kølige forårs- og sommeraftener. Igen vil jeg sige, at det er et item, der gør sig flot til både hverdag og fest og så er den super feminin!
Lige nu er den sat ned til halv pris og koster derfor kun 300 kr. og med koden får man yderligere 10% på.





Jeansene her er meget specielle - se bare den smukke sølv farve og snakeskin print samt lidt pynt i form af funklende sten på baglommernes nitter. Det er en super lækker slimfit model, der vil klæde et enkelt outfit og som sagtens kan styles op fra hverdags- til festoutfit. Det ser så godt ud med bukser, der har lidt spragl på og som samtidig sidder tight - det giver en super lækker illusion af længere og slankere ben!
De er sat ned til 100 kr. og med koden får man jo yderligere 10% - det er det rene kup!




Det bliver så skønt, at få luftet fusserne i disse smadder smukke sandaler med funklende sten. Jeg har forsøgt på bedst mulige vis at fange, med kameraet, hvordan stenene funkler i flere forskellige fine nuancer. Det ser så godt ud! De ligner virkelig noget til en million og sidder samtidig super godt på foden. Ufatteligt at de kun koster 119 kr. 





Sidst men ikke mindst skal i se dette fine wrap armbånd med smukke funklende sølvperler, der vikles 5 gange om håndledet. Det kan, igen, bruges til både hverdag og fest og er da bare for smukt! Jeg har altid haft en svaghed for store armbånd og det her fylder godt på håndledet, men er samtidig rigtig feminint - helt perfekt!

Hvis I ikke allerede har været inde og kigge, så skynd jer! Der er udsalg og med koden ovenfor, får man også rabat på udsalgsvarerene :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg