søndag den 3. april 2016

Det gik lige så godt...

Godaften allesammen,

Jeg håber, at i har nydt weekenden for fulde drag og er ved at være klar til den nye uge, der venter forude. Her er weekenden blevet nydt i fulde drag med en dejlig træningsdate med en sød veninde, oprydning i tøjskabet og hertil fik jeg også sat lidt til salg på min tradono-profil, shoppet en lille smule (gaver - ingen nye lækre køb til mig selv her), lavet lækker mad, været til lagersalg hos Villamin og Prispresseren (uden at finde noget - det var lidt noget andet, end jeg havde forventet), været på vandretur i Rebild National Park (absolut anbefalelsesværdigt!), en masse læsning (pensum - skønlitteratur har der ikke været tid til længe desværre), brunch med min skønne kæreste og en masse anden hygge. Så alt i alt en stille og lækker weekend.

Her til aften er der blevet pakket taske, taget et skønt bad og brugt hårkur, brugt dermaroller, ansigtsmaske og skøn creme, der er blevet spist franske chokoladetrøfler, bagt pølsehorn, pakket madpakke, fundet tøj frem samt hygget til en god film. Så nu er jeg bare helt klar til imorgen! ... Hvis man da lige ser bort fra, at min ryg har sat sig fast! Sådan for good og det gør bare Ondt! Så jeg må i seng (eller.. jeg håber, at kæresten kan bære mig i seng) og så må jeg bare krydse fingre for, at det er ovre imorgen. Ellers ved jeg ikke helt, hvad jeg stiller op mht. arbejde og aftaler!


1 kommentar:

  1. Jeg er blevet nomineret, og nu nominere jeg dig! Se mere om selve nomineringen lige her: http://tealattewithstyle.com/?p=4121 Håber du vil tage godt imod den - for du fortjener det!

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg