mandag den 13. juni 2016

Give Away, Sommertøj & Tilbudstip

Lige nu sidder jeg i sofaen med en dejlig kop varm Chai Latte i den ene hånd, fødderne i et lunt fodbad med skøn fodbadeolie og mac'en på skødet. Det har været en dejlig dag, trods jeg ikke har været helt på toppen og trods jeg slet ikke kunne se mig ud af dagens opgaver, da jeg vågnede i morges og slet ikke kunne komme ud af sengen. Jeg fik det dog noget bedre senere på formiddagen og har faktisk nået, hvad jeg havde sat mig for. Både arbejde, læsning, træning, god mad og kærestetid gik op i en højere enhed. Sidst men ikke mindst har jeg lige taget denne stund for mig selv, hvor den bare står på mig-tid, mens min trætte kæreste ligger og små snorker inde i soveværelset efter en lang og hård dag. Bare kald mig skør, men jeg synes, det er så sødt, når han ligger derinde og snorker lidt.


Anyway, det var slet ikke snorkeri, at dagens indlæg skulle handle om. Derimod ville jeg bare lige tjekke ind og give lyd fra mig her midt i al eksamensræset og så tippe om det smukkeste sommertøj fra DKCopenhagen. Hvis du ikke allerede kender siden, så gør dig selv den tjeneste at tage et smut forbi og se deres udvalg. De har ikke et kæmpe sortiment, men det er stilrent, klassisk og i lækre materialer - og så er deres kollektioner limited edition - de er lavet i et begrænset antal. Lige et koncept for mig! Så møder man ikke alle mulige med nøjagtig den samme kjole, som den man har på.


Og lige nu har de  sommertilbud med op til 75% rabat på flere af deres smukke styles. Desuden får man 15% rabat ved brug af koden: Susanne - så hvad er der at vente på? Jeg tuller allerede rundt i de lækre toppe, kjoler, shorts og bukser derfra and I love them! Hvis i følger med på min instagram, så har i måske allerede set nogle af de smukke styles og don't worry - der kommer flere sneak peaks! Hvis der er en bestemt style, i kunne tænke jer at se, så sig endelig til og så flasher jeg den gerne og styler den til lige netop det formål, du står og overvejer den til!


Give Away 

Faktisk så har jeg også en ekstra lille lækker overraskelse til jer i dag. Jeg udlover nemlig, i samarbejde med DKCopenhagen, et par af deres smukke shorts til en heldig vinder! For at deltage skal du bare:

  • Give DKCopenhagen et like
  • Følge bloggen
  • Skrive en kommentar til dette indlæg (husk at angive din email, så jeg kan kontakte dig, hvis du bliver den heldige vinder).

Hvis du vil øge dine vinderchancer, så smut ind på min instagram, hvis du også er hjertens velkommen til at deltage. Den heldige vinder trækkes d. 25. juni og får direkte besked. Held og lykke allesammen!



2 kommentarer:

  1. Sikre lækre ting - jeg må lige forbi shoppen og finde lidt til min datter :)

    God dag :)
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  2. UIIH😊 ...sikker en OVERSKØN sommerpræmie☀️⛱ - de shorts er bare SÅ fiiiine!☀️

    Ha' den dejligste søndag☕️

    PS. Mig-tid er simpelthen så vigtigt, og det er da vist fuldt fortjent med al den travlhed du lægger for dagen😊

    Walberg88@gmail.com

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg