lørdag den 4. juni 2016

Opskrift: Hindbær/vanilje Proteinfluff

Jeg postede dette billede på min instagram og blev spurgt efter opskrift, så den skal i da ikke snydes for!


Super lækker, nem, hurtig, mættende og smækfyldt med protein!

Jeg har her brugt:

Skal skal man bare:
  • Piske æggehviden stiv - så skålen kan vende spå hovedet, uden af massen ryger ud.
  • Blende hindbær, proteinpulver og skyr sammen til en glat sorbetlignende masse.
  • Forsigtigt vende sorbetmassen i æggehviden - og Voila!
Herudover har jeg her valgt at toppe proteinfluffen med hvid chokolade - Zero topping fra Bodylab (findes også hos energilageret.dk) samt lidt kokosmel.

Bonne Appetit!

Hele denne herlighed, inkl. toppingen, indeholder 286 kcal. (udregnet via MyFitnessPal) og har en makrofordeling på: 43 gram protein, 16 gram kulhydrat og 6 gram fedt. Whats not to love?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg