torsdag den 19. marts 2020

Feriedrømme

Reklame for Hunkemöller

Herhjemme forsøger vi virkelig at få det bedste ud af situationen. Jeg må indrømme, at jeg indtil videre er ret begejstret for hjemmearbejdspladsen og, at T og jeg er i kontorfællesskab. Vi nyder virkelig at få ekstra tid sammen, når vi nu, igennem så mange måneder, har boet en stor del af tiden hver for sig. Vi savner sådan at have en hverdag sammen, og hvis vi skal finde noget lys i mørket af virussituationen, så er det, at vi lige nu har mulighed for at se hinanden meget mere.
 
Vi har længe haft set frem til at få noget ferie, så vi kunne få den ekstra tid sammen igen. Påskeferien er lige om hjørnet, og vi har næsten talt dage. Faktisk havde vi også planlagt ferie til Rom, hvor jeg aldrig har været før. Alt var klart, og vi glædede os. Men sådan skulle det ikke gå. Turen er nu aflyst, og det er også bedst sådan. Uden tvivl. Vi vil i stedet gøre, hvad vi kan for at passe på andre og os selv i tider som disse. Men det er bare lidt som om, at det kribler lidt ekstra i fingrene for tiden for at bestille en ferie til lidt fjernere himmelstrøg med bagende sol, lette briser, kølig havvand og farverige drinks. Vi sukker efter en tropisk ferie til syden! Måske det bare er fordi, det er det, vi bare absolut ikke kan lige nu. Men det skal ikke holde os fra at drømme, og jeg har da også været i færd med at se efter en ny og fin bikini allerede. You've got to be prepaired, right?
 
Her synes jeg altid, at Hunkemöller har nogle virkelig gode bud på noget for enhver smag. Og lige nu har de faktisk tilbud med 3 for 2. Just saying! Jeg er vild med, hvordan moden lige nu indbyder til variation, og med tilbuddet her kan man jo mixe og matche, som man lyster. Jeg kunne bl.a. godt finde på at prøve en badedragt af. Sådan en har jeg ikke ejet i.. Ja, siden jeg var barn. Men nøj, hvor er det kommet mange fine, og jeg synes bare, at de kan noget helt særligt. Prøv bare lige at se dem jeg har fundet nedenfor. Så taler vi altså ikke om mormor-badetøj. Det er jo super feminint og fashionabelt! Særligt den blå med den åbne ryg. Så elegant altså!

Men vi kommer heller ikke udenom, at der skal en bikini til, også. Jeg vil gerne have lidt sol på maveskindet, og bikinien har været min foretrukne i årevis af bl.a. den grund. Her er der et væld og gode bud og mange forskellige pasforme, farver, prints og et væld af deltaljer, hvilket er noget af det, der gang på gang får mig til at falde for Hunkemöllers designs. Se bare eks. den smukke orange overdel og den fine lilla bikinitop nedenfor. Eller hvad med den smukke high leg trusse i den dybe røde tone - hvor flot former den ikke lige? Den gør absolut kun godt i forhold til at fremhæve hoftens skæring, hvilket giver fine lange ben og fokus på en lang smal overkrop. Også sådan en bikinitrusse som den lilla nedenfor gør noget rigtig godt med detaljen med bredden på siderne. Det er en af mine favoritter, da det, udover bare at være rart, at det ikke er en tynd tråd, også gør, at hoften får mere fylde.

Det er selvfølgelig en smagssag, hvad man vil have; hvad man føler sig tilpas i, hvad man synes klæder en og, til hvilket formål man leder efter. Men uanset, så synes jeg faktisk, at du burde svinge et smut forbi og se Hunkemöllers udvalg. Hvis ikke online, så i en af deres fine butikker, hvor det også er muligt at prøve dem. Faktisk kan man også bestille til en af deres butikker og få lov at prøve varen her. Det er altså en super fin service, og se er samtidig super gode til at hjælpe med at finde den helt rette størrelse og pasform, der gør, at du kan føle dig ekstra godt tilpas, når du skal ud af sweateren og ned i badetøj og bølgen blå.
 
 
 
Animaux badedragt til 349,95 kr.
 
https://www.hunkemoller.dk/badedragt-animaux-sort-166197.html
 
True Blue badedragt til 549,95 kr.
 
 
https://www.hunkemoller.dk/badedragt-true-blue-blaa-167035.html
 
Sundown bikinitop til 299,95 kr.
 
https://www.hunkemoller.dk/bandeau-bikinitop-sundown-i-am-orange-167294.html
 
 Amanda Queen bikinitop til 269,95 kr.
 
https://www.hunkemoller.dk/amanda-queen-formstoebt-boejle-bikinitop-lilla-167023.html
 
High leg bikinitrusse til 149,95 kr.
 
https://www.hunkemoller.dk/high-leg-bikinitrusse-pagoda-roed-166963.html
 
Butterfly bikinitrusse til 149,95 kr.
 
https://www.hunkemoller.dk/butterfly-bikinitrusse-tribal-twist-lilla-166800.html
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg