lørdag den 12. juli 2014

Indretning: Friske farver

Er der nogle af jer derude, der indretter med farver? 

Personligt er jeg mest til det sort, hvide, beige, kobber, sølv og guld farvede look i min boligindretning, men farver kan bestemt også være smukt. Og for at det hele, her på bloggen, ikke kun kommer til at handle om min stil, så kommer her også lige et par boliglækkerier til jer, der elsker farver i boligindretningen :)


Jeg er jo, som I nok ved, stor fan af Eames stole og her er en smuk regnbue af de klassiske Eames stole (kan købes her).

Så smukke Kähler Omaggio vaser, som jeg snart selv vil anskaffe et par stykker af, dog satser jeg selv på farverne sort, kobber og måske en enkelt rosa - måske.

Fine Hay puder :) Jeg kunne godt selv tænke mig et par stykker i grå og måske i rosa.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg