søndag den 13. juli 2014

Workout: Booty øvelser

Som I jo nok ved, er jeg stor fan af gode og effektive balleøvelser - hvem er ikke det? - og jeg tænkte, at det er ved at være noget tid siden, at jeg er kommet med inspiration til øvelser her på bloggen. Derfor står den i dag i 'ballernes tegn' og her kommer flere forskellige øvelser, flere af dem jeg selv bruger, der toner ballemusklerne og giver et flot løft samt en smuk rund form på ballerne (+ baglårene).

Billedet herunder er fra Tone It Up, som jeg er stor fan af. Dette er deres printable rutine, men jeg har også med fordel brugt flere af deres videoer på Youtube. Lige her finder I samme workout som på det nedenstående billede. Personlige får jeg især meget ud af deadlifts og booty bridges.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg