lørdag den 31. januar 2015

Fit-wishes

Hej allesammen,

En lille hurtig check-in fra mig i dag. Det har været en hård dag, der har stået på hårdværk i alle afskygninger, da kæresten og jeg er ved at hjælpe med en flytning. Puh, det er hårdt arbejde. Vi er bare trætte!

Jeg har lige samlet lidt fit-ønsker, som jeg sukker langt efter for tiden :) Måske det kunne være en inspiration for nogle af jer? Især de fine sorte Nike har jeg været ved at klikke hjem mange gange. Den pink sportsbh er jeg lige kommet til at klikke hjem ;) og proteinbarer, IMO og nye træningsbukser kigger jeg næste dagligt langt efter!


Lækkert tøj og sko fra Stadium og H&M, IMO fra Bodylab samt diverse proteinbarer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg