mandag den 2. februar 2015

Poreminimerende serum

Hej allesammen,

Har I haft en dejlig mandag? Der er godt nok faldet meget sne. Må indrømme, at jeg ikke engang synes, det er hyggeligt længere. Det er virkelig besværligt, når der kommer så meget og det bliver liggende. Når kæresten er på rejsearbejde, står jeg tilbage herhjemme kun udstyret med min cykel og efter to styrt denne vinter, er jeg ved at være rigtig usikker, når sneen falder. Jeg gik derfor ud for at finde mig en cykelhjelm i dag - uden held! Hvorfor skal det lige være så svært at finde en cykelhjelm til voksne? Jeg krydser fingre for, at sneen forsvinder inden i morgen tidlig (desværre tyder det dog modsat på, at der kommer til at falde mere), hvor jeg skal ud på 12 km. Hvis vejret ser bedre ud i morgen, så må jeg også lige cykle det ekstra og se, om ikke jeg kan finde mig en cykelhjelm inde i centrum. Der er ikke andet for. Sikkerhed først!

Men nu til det, jeg ville checke ind for at vise jer: Min lækre poreminimerende serum fra L'Oréal Derma Genesis. Den kan pt. købes på tilbud til kun 69 kr. for 15 ml. hos My-beauty.dk. Nu har jeg haft brugt den i lidt over en uge og jeg er rigtig positivt overrasket. Jeg synes bestemt, at den holder, hvad den lover. Det er som sagt en serum, der minimerer synlige porerene og derudover giver den en friskere, glattere og mere jævn hud, da fine linjer bliver reduceret, huden fugtet og får en mere jævn struktur og en glattere overflade.



Jeg har haft brugt den morgen og aften, efter at jeg har renset mit ansigt og anvendt min skintonic. Efterfølgende har jeg brugt min dag- eller natcreme ovenpå. Lige i disse dage hvor jeg cykler ude i den bidende kolde luft, har min hud en tendens til at blive meget tør og derfor vil jeg til at bruge denne serum om dagen og erstatte med en fed ansigtsolie om aftenen. Ikke fordi denne serum ikke er god, men min hud har brug for ekstra fugt om natten lige i disse dage. Men jeg vil bestemt mene, at den er helt fin i mildere vejr.

Konsistensen er dejlig let og minder om en blanding mellem en gel og en lotion. Den trænger hurtigt ind i huden uden at fedte og har en dejlig ren duft. Og så er det dejligt, at den ikke fylder så meget - især hvis man som jeg ofte er på farten i weekenderne. Jeg har ofte måtte prioritere pladsen i min toilettaske og det er ofte gået ud over en serum, men den her kan snildt lige snige sig med :)

Så bestemt en anbefaling herfra!
Desuden er My-beauty.dk en rigtig fin webshop med et fint udvalg af en masse lækre sager som eks. også Elizabeth Arden produkter, som I jo ved, jeg sværger til, mange flotte lakker, en masse make-up  med mere. Bestemt et kig værd!

Nu vil jeg slutte af herfra, da jeg skal et smut i Fitness World og derefter forbi en butik, hvor jeg lige kan få fat i lidt til madpakken i morgen.

Ha' en dejlig aften allesammen!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg