tirsdag den 27. januar 2015

Tip: billig black mask

Hej allesammen,

Nyder I denne meget forårs-agtige tirsdag? Jeg gør i hvertfald! Jeg har nydt en god lang gåtur med vuffen og håber på, at vi kan nå en mere, inden det bliver for mørkt senere. Det er simpelthen så dejligt, at solen endelig titter frem og sneen næsten er smeltet helt bort igen. Jeg kan dårligt vente, til der ikke længere er glat på vejene og bidende koldt. Men nok om det skønne vejr (der forhåbentligt er kommet for at blive) - Jeg ville lige checke ind og give jer et lille fif.

Som så mange andre er jeg også storforbruger af black masks, der jo som bekendt fjerner urenheder, hudorme osv. og jeg googlede lidt rundt og fandt en tube til sølle 34,50 kr. hos Perfect-body.dk (og 3 stk. for 89 kr). Det er i hvertfald rimeligt billigt, i fht. dem jeg har haft købt i Bilka til 130 kr. pr. stk. (mener jeg, det var). Denne maske fra  Xiuzilm er på 60 ml. derfor lidt større end de fleste andre black mask tuber.



Man bestemmer selvfølgelig selv, hvordan man anvender dem - om det skal være i hele ansigtet eller blot i T-zonen, som jeg gør. Og ellers fungerer den som enhver anden peel-off maske, der skal sidde på en 10-20 minutter og derefter trækkes af. Et godt fif er dog lige at åbne porrene op med et varmt bad, at dampe ansigtet eller lign. inden brug af masken, da det fremmer virkningen. Man skal selvfølgelig sørge for, at huden er helt tør, inden man påfører masken. Når man efterfølgende har fjernet masken, kan man tørre eventuelle rester af med lunkent vand eller nuldre dem af huden. Det er let og ligetil!

Jeg synes, den er helt fin denne maske og bestemt god til prisen. Den har dog lidt en tendens til at skille, så man skal lige sørge for, at den kommer ordentligt ud på huden og får dækket. Efter brug anvender jeg også en god fugtende creme, da den godt kan udtørre lidt, men det har de andre, jeg har prøvet, nu også gjort. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg