onsdag den 15. juni 2016

Opskrift: Chokolade Proteinfluff

Der var nogle stykker, som efterspurgte en opskrift på min chokolade proteinfluff, som jeg har haft postet et billede af på min IG, så det får i da! Egentligt er det super nemt og hvis du har prøvet min opskrift på Hindbær/vanilje proteinfluff, så kan jeg fortælle, at det praktisk talt er det samme - Easy peasy!

Det er en super lækker, nem og mættende dessert-lignende sag med over 40 gram protein!

Jeg har brugt:
  • 1 æggehvide
  • 1 scoop proteinpulver - jeg har brugt vanilje-varianten fra Bodylab (findes hos energilageret.dk)
  • Ca. 90 gram neutral skyr (3 gode spiseskefulde)
  • 2 skefulde god kakaopulver
Fremgangsmåde:
  • Æggehviden piskes stiv - så skålen kan vendes på hovedet, uden af massen ryger ud.
  • Proteinpulver og kakao blandes sammen og røres i skyren.
  • Forsigtigt vendes skyr-massen i æggehviden - og så er der serveret!
Hertil har jeg valgt at servere den lækre proteinfluff med mandelsplitter samt hvid chokolade og mørk chokolade Zero topping fra Bodylab (findes også hos energilageret.dk).


1 kommentar:

  1. Wauv, hvor ser det bare lækkert ud :-)
    God weekend!
    Kram,

    http://nikkilund.dk

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg