tirsdag den 14. juni 2016

Ebay Wanties Juni

Godaften Sweeties,

I aften får i et Ebay-indlæg. Jeg synes, det er ved at være ret længe siden, at vi har haft et på bloggen og nu hvor flere af mine overspringshandlinger her i eksamensperioden består af Ebay-oseri, så er det vidst i sin ret ;) Jeg er vidst også kommet til at klikke et par ting eller to hjem. Dem viser jeg måske i et senere indlæg, men i dag får i lige lidt af de fine sager, jeg pt. har kig på og ikke ville have noget imod at flashe til her sommer.

// Ring // Kjole // Hårbånd //
// Solbriller // Top // Armbånd //

Jeg ville gerne sige, at jeg har nået en hel masse produktivt i dag og jeg har da også nået det, som jeg skulle. Men jeg føler virkelig, at mine døgns timer flyver afsted lige for tiden og at jeg slet ikke når det, som jeg skal her op til eksamen. Det er nok bare indbildning og jeg er vidst bare lidt for eksamensstresset lige pt. Så nu vil jeg slukke for pc'en, få forkælet mig selv lidt med aften hudplejerutinen og snuppe en lille aftensnack, inden det er sengetid for mit vedkommende.

Nighty night :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg