mandag den 9. februar 2015

Valentines-konkurrence og Badeanstaltens ansigtsplejeprodukter

Hej allesammen,

Kan I huske, at jeg har snakket lidt om, at min hud er så forfærdelig lige for tiden med den øgede mængde træning, de mange bade og ikke mindst det kolde vejr. Derudover har jeg gennem længere tid brugt helt helt forkert produkter. Jeg var blevet rådet til, af en materialist, at bruge produkter til uren hud, fordi min hud fedtede en del og jeg fik bumser. Men det blev faktisk bare meget værre. Jeg er overbevist om, at det er fordi, min hud er stresset og fordi, at de hårde produkter udtørrer min hud endnu mere. Det min hud har brug for er fugt, afstresning og velvære.


Her har badeanstaltens produkter virkelig været min redning og derfor skal I også have chancen for at vinde de samme produkter, som dem jeg anmelder her nedenfor. De er super skønne og jeg ved, at I vil elske dem! En af jer bliver den heldige vinder af hele sættet, som I ser her, og det eneste, I skal gøre for at deltage i konkurrencen/ giveawayen er såmænd bare at:
  1. Følge bloggen på Bloglovin' og gerne give indlægget et like
  2. Give Badeanstaltens facebookside et like
  3. Kommentere dette indlæg (og husk at angiv en emailadresse)
Vinderen udtrækkes d. 14. februar, på Valentines dag, og får direkte besked på mail.


Ansigtsolien bruger jeg om aftenen fremfor en natcreme, eller under en natcreme, og den er så ufattelig lækker. Den trænger hurtigt ind i huden og efterlader den dejligt fugtet og frisk til næste morgen. Duften har en dejlig beroligende effekt og man føler sig bare ekstra forkælet, når duften samtidig giver en velværefølelse. 


Ansigtscremen er dejlig let og absorberes hurtigt af huden. Udover at tilføre huden en masse næring og fugt, hjælper den ligeledes med at regulere hudens talgproduktion og stimulerer hudens celleopbyggelse. Mandelolien og sheabutter tilfører huden fugt og fedt og palmarose hjælper med at regulere hudens talgproduktion samt stimulere celleopbyggelsen. 



Ansigtsscrubben er fast i konsistensen, men fordeles let på en våd hud. Slibekornene er meget blide og renser nænsomt men effektivt huden. De dødehudceller fjernes og hudens blodcirkulation øges, hvilket giver en frisk glød og nyt liv til tør og træt hud. Super lækker lige at bruge et par gange om ugen. Duften er ligeledes her tydelig men rigtig dejlig og frisk.  


Badeanstaltens første flydende håndsæbe! Super lækker og lidt hverdagsluksus fremfor 'den kedelige nede fra Netto'. Den friske duft af mynte og agurk er rigtig dejlig og hænderne bliver rengjort uden at udtørre, hvilket faktisk er et problem, jeg meget ofte har med håndsæber her om vinteren.


Sidst men ikke mindst er der også denne fine toiletpung med i sættet, der passer helt perfekt til ansigtsprodukterne og lidt make-up. Uden at være for stor eller for lille - den passer lige til en weekendtur og er ganske neutral i udseendet, så både mænd og kvinder kan bruge den.


Derudover skal det siges, at produkterne er 100% parabenefri og indeholder ikke syntetiske duftstoffer. Bestemt et kæmpe plus herfra!

12 kommentarer:

  1. Krydser fingre!

    - amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Nøjjjj, super luksus ting.
    Yvonne.h.ipsen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Elsker Badeanstaltens produkter, så det vil jeg da vildt gerne vinde!

    Tinalanggaard@hotmail.com

    SvarSlet
  4. det kunne da være lækkert at blive forkælet lidt på valentins dag :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  5. Her afprøvet Badeanstaltens produkter i en periode, super produkter!
    pii@forca.dk

    SvarSlet
  6. Uh lækker, lækker præmie :)

    Fingrene er krydset.

    De bedste hilsner,
    Leslie B.S.

    Lesliespam89(a)gmail.com

    SvarSlet
  7. Åh, jeg ELSKER Badeanstalten!!! Det kunne være superlækker forkælelse :)

    Kh Rikke
    riksen@orumnet.dk

    SvarSlet
  8. Ville være skønt at vinde :)

    Mvh. Line
    linenil@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg vil rigtig gerne prøve lykken

    Lis Rye Jensen
    ryesund@gmail.com

    SvarSlet
  10. åh den er så lækker og den sødeste valentins gave som jeg ønsker mig
    Jane Rønsted
    Jane@team-tvede.eu

    SvarSlet
  11. Kunne rigtig godt tænke mig at prøve disse produkter, da jeg døjer en del med rosecea. Kunne være interessant at se, om disse produkter kunne gøre en forskel for min hud. Så håber og krydser hvad krydses kan, for at jeg bliver den heldige.
    Kristina Bull
    frisorkristina@gmail.com

    SvarSlet
  12. JEG ELSKER AT FORLÆKE MIN HUD MED LÆKRE PRODUKTER, syntes den har fortjent det og specielt efter jeg ha rinde de 55 er det ekstra vigtig at gøre alt der kan gøres for at holde den og pæn som muligt <3 glæder mig til at prøve disse produkter da jeg ikek kender dem <3
    Kærlig Hilsen

    Pia Hansen
    missangelph@gmail.com

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg