mandag den 7. september 2015

10 ting om mig

Jeg syntes, det kunne være lidt sjovt, at dele nogle facts omkring mig med jer. Jeg håber, I tager godt imod dem og I er mere end velkommen til at dele jeres egne oplevelser, tanker osv., hvis I føler jer inspireret :)

#1: Jeg har nikkelallergi, men det er absolut ikke lige så slemt som hhv. min mor og min mosters. Min moster havde store problemer med almindelige ting som eks. at spise på restaurant, fordi hun ikke kunne tåle bestikket og reagerede meget hurtigt og voldsomt på allergien.

#2: Jeg elsker at høre radio og jeg føler mig lidt som en 'gammel kone' ved at indrømme det ;)

#3: Jeg har haft en obsession med tørklæder og har stadig vandvittigt mange af dem, trods jeg har doneret en hel del af dem til diverse genbrugsbutikker. Dette til trods for, at jeg kun bruger ganske få af dem og slider dem op!

#4: Min nye obsession er sportstøj. Jeg er en sucker for sportstøj i det helt rigtige materiale - den slags, der smyger sig til kroppen uden at stramme og som man ikke kan se, at man sveder i. Jeg køber alt, jeg finder i sådan et materiale - klassisk som spraglet. I love it!

#5: Jeg er virkelig bange for stankelben. De topper faktisk edderkopper. De har jo vinger og er vandvittig store! Jeg lægger mig ikke til at sove med sådan en i soveværelset - men jeg vil heller ikke dræbe den, så jeg bruger gerne (oftest laaang) tid på at få den sikkert ud i naturen igen.

#6: Jeg havde faktisk aldrig smagt chai the indtil i foråret, fordi jeg syntes, det lød frygtelig ulækkert. Og især chai latte - jeg er virkelig ikke glad for the med mælk! Men efter at jeg har smagt det, er jeg blevet fuldkommen forelsket og jeg elsker virkelig at få en kop often chai latte!

Har endda nydt en kop her til aften. Se min ig.

#7: Jeg har både været på tv og i radio i forbindelse med et af mine tidligere jobs og selvom det var sjove oplevelser, så er jeg ret flov, når folk nævner det. Jeg synes, jeg lød så åndsvag! Men det er jo meget normalt og man lægger nok mest selv mærke til de små 'fejl' ;)

#8: Jeg har aldrig prøvet at ryge og jeg kommer heller aldrig til det. Jeg kan faktisk ikke lige komme i tanke om én eneste i min familie, der ikke enten ryger eller har røget. Men jeg har aldrig haft lysten til det og det kommer jeg heller aldrig til at få. Det er slet ikke mig!

#9: Jeg både snakker og går i søvne. Jeg ved ikke, hvor tit det sker, men jeg har fået det fortalt af flere veninder, mine forældre og min kæreste (som også snakker i søvne sommetider). Det der skræmmer mig mest, er det med at gå i søvne. Jeg håber virkelig ikke, at det er noget, der sker særlig tit.

#10: Jeg har meget stærke negle, der også gror ret hurtigt. Det er jeg meget taknemmelig for og jeg sørger også for at pleje dem (dog nok for sjældent). Men jeg hader at skulle klippe dem. Jeg synes, det gør en smule ondt, fordi neglene er så tykke og at de så har det med at løfte sig i siderne, når jeg klipper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg