søndag den 6. september 2015

Giveaway: 3 fine plakater

Hvis du har fulgt bloggen her hen over sommeren, så er du måske faldet over mit indlæg fra juni, hvor jeg tippede om de fineste plakater fra webshoppen Creativedot.dk. Nu har jeg selv fået 3 smukke A3 plakater hjem; Tar and featherTree for sunlight samt Danmark watercolor, der alle er designet af Creativedot selv og de er bare virkelig fine - så fine, at jeg synes, mine dejlige læsere skal have muligheden for at vinde et sæt af dem også! Derfor udtrækker jeg en heldig vinder søndag d. 20. september, der bliver kontaktet direkte.

Her kan I se alle deres fine plakater! Og som en ekstra lille ting til jer, så får I da også lige 10% rabat ved brug af koden CREATIVE10 :-* Held og lykke alle sammen!



For at deltage skal du bare:
- Følge bloggen på Bloglovin'
- Lægge en kommentar til indlægget (så jeg kan se, at du deltager)

- Hvis du vil øge dine vinderchancer og deltage med et ekstra lod i konkurrencen, så er du velkommen til også at deltage på min instagram.


Betingelser for deltagelse i konkurrencen:
- Du skal være bosat i Danmark.
- Du skal huske at udfylde alle felter med navn og email, således at jeg kan kontakte dig, såfremt du er den heldige vinder :)

7 kommentarer:

  1. Jeg er med!
    (Tror du mener vinderen bliver fundet d. 20. september og ikke august) ;)


    Caroline Stadsbjerg
    caroline-os@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, selvfølgelig! Tak fordi du lige gjorde mig opmærksom på fejlen :)

      Slet
  2. Krydser fingre!

    amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg smider da også meget gerne et lod i puljen :)

    Vh
    Camilla
    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker konkurrence! :)
    Jeg er med!! :)

    cillesunivers@gmail.com

    SvarSlet
  5. De er så fine og vil klæde min væg :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  6. Jeg deltager også lige her, i håb om at det er mig der bliver den heldige 😍! De er så fine - og vil passe perfekt ind i vores soveværelse, hvor vi har tænkt os at male en af væggene(:
    Mvh Trine
    Wiufftrine@gmail.com

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg