lørdag den 5. september 2015

Eksamen - tjek, regnvejrshygge - yes!

I dag er dagen blevet brugt mest muligt indendøre, for det har virkelig regnet, tordnet og lynet helt vildt - lige fra morgenstunden af. Dog blev det alligevel til en lækker hjemmelavet brunch med kæresten, en tur i centeret med en sød veninde, lidt rengøring herhjemme og indkøb til den kommende uge. Jeg har også været en smule træt i dag, eftersom jeg var oppe til en eksamen igår og da det var overstået, følte jeg en træthed ramme med med 180 km/t, men jeg skubbede den lidt til side og tog ud og fejrede herligheden med nogle søde medstuderende. Jeg ved dog endnu ikke, hvordan det er gået, eftersom det var en skriftlig eksamen. Jeg fik svaret på alle spørgsmålene og skrevet så meget, at jeg faktisk stadig har lidt ondt i håndledet i dag. Dog kan jeg høre, at det er virkelig forskelligt, hvad vi hver især har skrevet og inkluderet af teorier og begreber amt hvordan vi har besvaret spørgsmålene generelt. Så jeg ved virkelig ikke, om jeg skal forvente det ene eller det andet. Det må tiden vise!

I aften står den bare på hygge herhjemme under et varmt tæppe og så er der en del praktiske gøremål, der skal ordnes i morgen, ligesom jeg også har en del planer for bloggen og min instagram - Hint: Giveaway! Så ses vi i morgen? ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg