onsdag den 26. august 2015

Falabella-Fund!

Som jeg lidt teasede om i går, så gjorde jeg mig et rigtigt lækkert køb i går - håber jeg, for jeg har ikke modtaget endnu. Jeg havde lagt et billede ind i gårsdagens indlæg med skriften 'Stella Mccartney' og så troede I nok, at jeg havde været ude og bruge dyre domme på en super lækker kvalitetstaske.. Suk ja, hvis ikke det var fordi, at jeg er på SU og pt. også har for travlt til mit studiejob, så kunne det også godt have været. For jeg er meget meget forelsket i Stella Mccartneys designs og så er jeg en pige, med stort P, der virkelig elsker en lækker designertaske. Jeg har da også et par stykker i min samling, som jeg er meget meget glad for. Måske jeg skulle lave et lille show off af dem en dag her på bloggen, hvis I synes?


Nåh men, den meget famøse Falabella taske har jeg længe gået og sukket drømmende efter. Jeg er så vild med designet. Især de fine kæder er lige mig. Og så det, at den er lidt multifunktionel i designet og kan foldes ned, er en detalje, jeg er ret imponeret over.


Da jeg så faldt over et tilbud, jeg ikke kunne afslå, på en super smuk taske i meget lignende design i går aftes, så måtte jeg bare slå til! Så jeg bestilte den fine pinke hjem og selvom, at jeg hellere ville have haft den i sort, så tænkte jeg, at det måske var en god forfriskende farve til det triste efterår, vi går i møde. Jeg lod mig selv købe den, fordi min nuværende taske, som jeg bruger til Uni, lige er gået i stykker. Jeg har fået lappet den godt sammen, men den er ved at have udtjent sin værnepligt og jeg tror kun, det er et spørgsmål om tid, inden både skulderremmen og lukkemekanismen dør. Desværre. Men så er det jo en god anledning til at købe sig en ny ikke sandt?

Så jeg glædede mig ret meget over mit køb og som jeg sad der og var ellevild ved tanken om at flashe den fine pinke sag på Uni en kedelig grå regnvejrsdag, så faldt jeg over den sorte et andet sted. Lidt dyrere. Men jeg havde en rabatkode. Vupti.. Og i løbet af bare 10 minutter havde jeg så købt to tasker. Ups!! Det var så ikke lige meningen og her har jeg siddet og blogget og prædiket løs om at spare og hvor hårdt det er på SU.. Ja, hvad tænker I så ikke nu... Men så kan jeg afsløre, at jeg faktisk fik dem rigtig billigt! Jeg købte dem begge på Aliexpress (ved hver sin sælger) til et tilbud, der kun galt i går og derfor fik jeg den pink til ca. 100 kr. og den sorte til ca. 120 kr. (begge inkl. fragt). Så er det ikke så galt vel? ;)

Jeg glæder mig så ufatteligt meget til at modtage dem og jeg er virkelig spændt på, om det måske 'bare er noget bras' eller om de er så lækre, som de ser ud! Det må tiden vise og jeg skal selvfølgelig nok give jer en tilbagemelding herinde.

Jeg har faktisk også tænkt, at jeg jo nok ikke får brugt begge tasker - så det kunne jo være, at den ene skulle bruges til en giveaway her på bloggen. Kunne det være noget for jer?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg