onsdag den 13. juli 2016

Siden sidst har jeg...

Hej Hunnies,

Bloggen bliver ikke opdateret lige for tiden hver dag, som den ellers nogenlunde plejer. Det skyldes, at vi nu har ramt sommerferien og som så mange andre, så ser min hverdag noget anderledes ud, end den ellers plejer. Jeg har haft nogle super dejlige dage den sidste uge og der har været ret så travlt - men til gengæld er der også blevet oplevet en masse. Især weekenden gik vildt for sig og kæresten og jeg lå faktisk i sengen, helt udmattede, søndag aften og talte om, at vi ikke engang havde haft tid til at sætte os i sofaen og nyde en film. Men det er jo kun et tegn på, at vi ikke har kedet os.

For bare lige at tage weekenden kan jeg fortælle, at jeg startede fredag ud med en massiv omgang træning, rengøring af lejligheden og pakning. Så kom min familie og vi tog på en rigtig hyggelig shoppingtur rundt i Aalborg. Jeg gjorde mig to fine smykke-kup, som i måske snart får at se.Derudover fik vi lidt lækkert at spise, jeg fik shoppet en ekstra fødselsdagsgave til min bror og så drog vi mod fredagsfest i Karolinelunden, hvor vi stod klar i en ret lang kø, da billetsalget til TopGunn og Katie Keller begyndte. Vi fik billetter og tog derefter ud for at få lidt god aftensmad. Efter maden gik vi tilbage til Karolinelunden og nød tonerne af Katie Keller i silende regnvejr. Da TopGunn gik på, var regnen holdt op og han gav simpelthen bare det bedste show fyldt med glæde og energi! Min bror elsker ham og var ellevild! Så vi sang med på alle sangene, indtil vi næsten var helt hæse. Efter koncerten tog vi på Skråen og hørte Johnny Hefty og Jøden. Det er ikke lige min smag, men de leverede et rigtig godt show med en alletiders stemning og min bror var ellevild med dem, så det var jo bare alletiders.


Lørdag havde kæresten og jeg en god køretur foran os, da vi skulle hjælp nogle venner med at flytte. Så vi fik samlet møbler, hængt billeder op mv. til den helt store guldmedalje. Derefter skulle vi hjem til min familie og hjælpe dem med at gøre klar til min brors fødselsdagsfest. Han fik godt 50 venner på besøg og det er nu en del, når det skal holdes inde i huset, vil jeg sige. Men vi fik stillet det hele op, handlet snacks osv. ind og da vi havde været ude og plukke hindbær, så kom gæsterne allerede. Det stod vildt for sig - selvom de opførte sig pænt. Så vi nåede heller ikke meget afslapning, inden det blev søndag og den stod på oprydning efter festen og klargøring til familiefødselsdag. Der skulle bages kage, pyntes bord osv. Men vi nåede det hele og jeg tror bestemt, at min bror havde sig en rigtig dejlig fødselsdagsweekend. Jeg hyggede mig i hvertfald. Men må erkende, at jeg var en smule træt søndag aften. Derfor nød jeg, at mandag kunne tages i lidt stille tempo med lidt opgaveskrivning og så en rigtig hyggelig sleepover hos en ven. Igår nåede jeg også en alletiders træning og at lave en super lækker omgang mad til kæresten og jeg, inden den stod på selvforkælelse med ansigtsmaske osv. Lige hvad jeg havde brug for :)

Men men men.. Selvom at i dag også er startet lidt sløjt og klokken allerede er ret mange, så skal den snart op i gear igen, for jeg skal have noget noget mere opgaveskrivning og så skal der trænes. Neglene skal også ordnes i dag og det er både på hænder og fødder og så skal jeg hente en spændende pakke på posthuset senere. Så helt kedeligt bliver det nu ikke i dag.

Så det var en lille update herfra - Dejlig dag til alle jer derude :-*

3 kommentarer:

  1. Det lyder som en super god weekend! Jeg var også inde at høre Topgunn og Katie Keller, som jeg var meget positivt overrasket over!

    http://emmahajslund.bloggersdelight.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var bestemt en god weekend :)
      Var du også det? Det var da sjovt :) De var faktisk rigtig gode, ja. Jeg var bestemt også positivt overrasket. Især fordi jeg havde hørt, at TopGunn skulle være rigtig ringe Live. Jeg synes nu, at de gjorde det rigtig godt!

      Slet
    2. Det var bestemt en god weekend :)
      Var du også det? Det var da sjovt :) De var faktisk rigtig gode, ja. Jeg var bestemt også positivt overrasket. Især fordi jeg havde hørt, at TopGunn skulle være rigtig ringe Live. Jeg synes nu, at de gjorde det rigtig godt!

      Slet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg