torsdag den 14. juli 2016

Juhldal til sart og uren hud

På endnu en knap så sommerlig torsdag synes jeg lige, at jeg vil dele et lille fif med jer. Eller rettere to af slagsen som på det seneste har været uundværlige dele af min daglige hudplejerutiner og som markant har forbedret min huds sundhed og udseende på overraskende kort tid.

I en travl og stresset hverdag midt i storbyens pulserende liv er det ikke til at undgå forurening, men heldigvis kan vi dog aktivt selv gøre noget for at skabe balance i huden, der kan forhindre, at de frie radikaler øges og skaber unødige skader, rynker og urenheder i vores hud. Her har Juhldal sat ind med deres ansigtsplejeserier No. 1 Vitaminic og No. 4 AntiPollution, der er fyldt med antioxidanter, hvilket er med til at hjælpe skadet og stresset hud. Jeg har prøvet to dejlige produkter fra No. 4 AntiPollution serien over de sidste par uger og resultaterne taler for sig selv. Her er tale om yderst virksomme produkter, der virker fra første påføring.

Deres FaceSerum beskytter sart og uren hud ved at sammentrække porer og rense huden. Allerede efter få sekunder oplever jeg, at mine porer er synligt mindre og min hudoverflade meget mere jævn og fin. Man kan anvende den både som en tonic samt som en serum under creme morgen og aften. Dens indhold af frugtsyrer fra citrusfrugter, skovæble og fersken peeler huden let, renser, virker desinficerende og opfrisker huden. Hertil hjælper hvedekim og ginseng med at trække porerene sammen og beskytte huden mod frie radikaler.

Ansigtscremen, FaceCream, baserer sig på et "Bio-Protect" complex og indeholder ekstrakter fra æble, fersken, byg, hvede og ginseng, der trænger dybt ned i huden og beskytter cellemembranerne, isolerer tungmetaller og mindsker den ydre påvirkning fra frie radikaler. Således beskytttes huden mod miljøforurening og huden stabiliserer med et højt indhold af antioxidanter. Cremen er desuden antiseptisk, antiinflammatorisk og renser, hvorfor den egner sig særligt godt til sart og uren hud (ret præcis beskrivelse af min hud skal jeg hilse og sige!). Derudover indeholder den nærende jojoba- og abrikoskerneolie (to olier min hud knuselsker!) samt squalane, der er særdeles fugtbevarende.

Juhldal produkterne forhandles i bl.a. i Salling og Matas samt på juhldal.dk. FaceSerum, 20 ml. ligger på en pris á 189 kr. og FaceCream, 20 ml. på 149 kr. Egentligt kom priserne ret meget bag på mig. De både syner af mere ved førstehåndsindtrykket med det stilrene design på emballagen samt for ikke at tale om effekten, der i min optik overgår flere af de ansigtsbehandlinger, jeg gennemtiden har fået hos kosmetologer.


Et lille fif som jeg har erfaret mig:
I kombination med kokosolie er det simpelthen en mirakelkur at bruge serum om aftenen inden sengetid. Efter afrensning og skintonic, så bruger jeg serum og smører til sidst ansigtet ind i kokosolie, inden jeg smutter i seng. Det forhindre huden i at tørre ud, nærer og virker ligeledes antiseptisk. På min hud har det vist sig at være den perfekte kombi. Og så bruger jeg i stedet ansigtscremen i dagtimerne, hvor jeg måske lige supplerer med lidt ekstra fed creme, hvis jeg har tørre områder. Men ellers fungerer den helt perfekt og min hud er endda stoppet med at fedte så meget i løbet af dagen. Det er faktisk helt minimalt nu, efter at jeg er begyndt at bruge AntiPollution-produkterne. Så jeg har absolut set en effekt på min hud, der ikke kun kan tilskrives hormonel ubalance, stress eller lign. Jeg har døjet med tendens til skinnende hud i flere år og jeg har virkelig prøvet alt, synes jeg selv. I drømmer ikke om, hvor mange penge jeg har brugt på diverse lovende produkter, der enten har vist sig ingen effekt at have eller som fuldstændig udtørrede min hud ved at trække alle de naturlige fedtstoffer ud af huden.

Så det er i hvertfald ikke sidste gang, at jeg erhverver mig de to lækre AntiPollution-produkter fra Juhldal!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg