fredag den 15. juli 2016

5 Facts om mig - Fitness Edition


Jeg har faktisk længe tænkt på, at vi mangler lidt flere fitness-indlæg her på bloggen, men jeg kunne godt tænke mig at være lidt 'ud af boksen' og kom derfor på at lave en lille sjov udgave af 'Facts om mig'-indlæggene - og så lave det i form af en Fitness Edition. Jeg håber, at i kan lide det og vil finde det underholdende ;) Og så er i mere end velkommen til at sige til, hvad i evt. godt kunne tænke jer at se/læsere mere af her på bloggen i fremtiden. Alle ideer tages imod med kyshånd :-*

  1. Jeg har en bestemt slags sportsbh, som jeg altid træner i - om det er løb, styrke.. - you name it. Det er den eneste, der sidder behageligt på mig og som passer perfekt alle steder. Så jeg har da bare købt et helt lager af den og i flere forskellige farver.
  2. Jeg mener absolut ikke, at et fitnesscenter er et scorested. Jeg kommer der for at 'kampsvede' og koncentrer mig kun om mine øvelser, så måske jeg virker en smule afsvidende, hvis nogen sender 'søde blikke', men jeg magter det ikke. For ikke så længe siden blev jeg endda også inviteret på date, mens jeg løb afsted på løbebåndet og svedte som en gnu - Why?!
  3. Jeg går altid i bad i fitnesscenteret lige efter min træning. Jeg bor godt nok kun 2 minutters gang fra mit stamcenter, men jeg synes, det er rarest, at få vasket sveden af med det samme - inden jeg eks. trækker i min jakke. Og så er det bare skønt at være helt klar på noget andet, når man kommer hjem.
  4. Jeg træner altid i ankelsokker. Længere strømper er bare ikke mig. Ikke til fitness. Jeg har ikke problemer med, at mine sports-ankelsommer glider ned - det har jeg til gengæld, hvis jeg bruger ankelsokker til daglig. Men that's it.. og så må de rigtig gerne være farverige, hvorimod mine hverdagsstrømper absolut helst skal være sorte.
  5. Jeg har altid et lille håndklæde mig mig, om jeg er til holdtræning eller træner på egen hånd. Måske det ser lidt fjollet ud at slæbe rundt på, men jeg har fået fat i nogle små diskrete og fikse nogle, synes jeg selv. Og jeg bruger dem naturligvis til at tørre sveden væk. Min hud elsker mig for det, da min sarte hud ellers nemt reagerer på at være fugtig.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg