torsdag den 27. august 2015

Aalborg; 28-30/09/15

Så er dagen ved at gå på hæld og sikke en dag. Jeg har cyklet 12 km. i regnvejr (hallelujah for regntøj!) og så har jeg siddet på kursus hele dagen. Et godt, spændende og lærerigt kursus - absolut. Men hvor er det dejligt at tænke på, at jeg nu har weekend og min kæreste kommer hjem før tid! Jeg glæder mig virkelig til en skøn weekend, bare ham og jeg.

Derfor kom jeg til at tænke på, hvad vi skulle lave her i weekenden og jeg har søgt lidt rundt for at se, om der skulle ske noget spændende denne weekend. Her er nogle af de forslag, jeg fandt. Måske de kan være til inspiration til andre, der befinder sig i Aalborg denne weekend :)



Hele weekenden vil der være Aalborg i Rødt - kultur-, sports- og modefestival.

Fredag:

  • Fredagsfest i Carolinelunden - med Kato.
  • Day & Night - open by night hvor byens butikker holder åbent til kl. 22:00 (både Aalborg C og Nørresundby - hvor der bl.a. er gratis open air koncert med Ankerstjerne og Cecilia)

Lørdag: 

  • Aalborg Citytårn har sidste åbningsdag for denne sæson - i 27,5 meters højde og med 360 graders udsigt over Limfjorden, byen og havnefronten.
  • Grand opening af Wonderland Spritten med bl.a. Alexander Brown, Emil Stabil, Vil Smith og Svenstrup/ Vendelboe.

Søndag:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg