mandag den 31. august 2015

Lige på og hårdt: veninder og læseplan


Så er ugens første dag ved snart nå sin ende. Eller det vil sige ikke helt. Jeg får et par søde veninder på besøg om lidt og det bliver super dejligt lige at hygge en time eller to. Vi så godt nok hinanden tidligere i dag, men når vi ikke har set så meget til hinanden hele sommeren, så er der altså en masse, der skal følges op på ;)

Ellers har det været en spændende og smule kaotisk dag. Jeg har været på Uni og så har jeg været i gang med at lave mig en læseplan, hvilket har været et større arbejde med alle de forskellige fag og uklare semesterplaner, der er for dette halve år. Men jeg holder tungen lige i munden og håber på, at jeg når at blive færdig med det i morgen tidlig, så jeg også kan få læst en god portion, inden dagens øvrige gøremål melder sig. Der er nok at se til!

Derfor bliver det også kun lige til et hurtigt hej fra mig - men bare rolig, jeg har et par spændende  og personlige indlæg i ærmet til jer her i den nærmeste fremtid - så stay tuned!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg