søndag den 30. august 2015

Kæresteweekend og aftenhygge


Så sidder jeg her med en dejlig kop chai, et varmt fodbad, en skøn ansigtsmaske og nyder aftenroen sænke sig over Aalborg City, mens jeg ser tilbage på en rigtig dejlig weekend. Jeg har nydt min kærestes selskab og nydt, at vi endelig har haft rigtig tid sammen - bare ham og jeg. Vi har været ude og spise (et par gange) og ikke mindst nydt hinanden hånd i hånd gennem Zoo samt har været på indkøb til lejligheden, der bl.a. har fået et par fine billeder op. Dem får I at se her en af dagene. Nu vil jeg se lidt film og så smutte i seng. I morgen melder hverdagen sig endnu en gang og det bliver en rigtig spændende uge med en masse nyt og spændende. 

Sleep tight!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg