onsdag den 17. februar 2016

Lately + Hvisk-vinder

Som jeg advarede om, så har der jo været lidt stille den seneste uge her på bloggen og det skyldes som sagt, at jeg er begyndt i praktik. Alt nyt er svært - eller det kræver i hvertfald en del og selvom at jeg synes, at det har været enormt spændende (og stadig er!), så har det også tæret på energien. Selvfølgelig. Det havde jeg også forventet. Der sker en masse nyt og man er på på en helt anden måde, i ft. hvad man plejer og den hverdag man kender. Alle de nye indtryk og de mange nye ting, man skal forsøge at finde hoved og hale i, huske osv. Og plus bare det at hverdagens timer bruges på en helt anden måde. Jeg er stadig ved at vænne mig til at stå så tidligt op om morgenen og det er jeg bestemt ikke vandt til, så det er virkelig svært. Derudover så er det et praktikforløb på fuld tid og det betyder også, at jeg er hjemmefra mange flere timer om dagen, end jeg plejer - så det er lige det her med at få det hele til at gå op med træningen og de praktiske gøremål herhjemme også. Jeg synes stadig ikke, at jeg er helt inde i rytmen endnu. Det tager lige lidt tid for mig ;) Men det skal nok komme på plads. Nu har jeg i hvertfald lige fået tid til at sidde og slappe lidt af, så jeg kan skrive et lille indlæg. Dét har jeg virkelig savnet!

Jeg har bestemt flere planer for bloggen og nu da jeg lige har lidt tid i dag (okay, ikke meget), så vil jeg lige se, om ikke jeg kan få planlagt lidt i ft. de næste par dage; hvad der evt. kan skrives om mv. og så har jeg også et par aftaler igang, der skal styr på. Så bare rolig - I er bestemt ikke glemt!

Nu til noget særligt spændende! Husker i min konkurrence om et valgfrit smykke fra Hvisk? Jeg kan afsløre, at den heldige vinder blev:
Karoline Haugaard
Stort tillykke til dig! Jeg håber, at du bliver super glad, for den smukke ring, du har valgt. 

*Billederne er fra min instagram *

1 kommentar:

  1. Tusind tak Susanne! Jeg er sikker på, at jeg bliver super lykkelig over det nye smykke :-)

    - Karoline

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg