fredag den 19. februar 2016

Mig + praktik - tid

Åh, weekend - long time no see ;) Eller også føles det bare sådan!

Jeg har nu været i min praktik i over en uge og det er virkelig super spændende og jeg er så glad for det. Jeg synes, det har taget rigtig godt imod mig og alle er så søde. Jeg har været fulgt flere forskellige af mine 'kolleger' og set diverse arbejdsopgaver, diverse møder osv. Og nu har min praktikvejleder og jeg talt om, at jeg skal til at have nogle mere selvstændige opgaver og det er jeg super spændt på. Vi har talt om nogle rigtig interessante ting og jeg er rigtig spændt på, hvad det bliver til og om vi får 'grønt lys' fra ledelsen. Flere af 'kollegerne' har rost mig og har givet udtryk for at være glad for mine bidrag i de forskellige sager, så det er et stort skulderklap, synes jeg.

Men hvor er det også hårdt. Jeg er i praktikken på fuld tid og det er ret hårdt, når jeg ikke er vandt til at arbejde på den måde og har været mere vandt til bedre selv at kunne administrere min tid. Jeg vil jo stadig ikke gå på kompromis med min træning, men lige pt. er jeg alligevel ret glad for, at jeg ikke træner cardio i centeret pga. min skindebensbetændelse. I stedet får jeg mig en daglig cykeltur på 7 km. og så vedholder jeg naurligvis min styrketræning. Men det er hårdt at stå så tidligt op hver dag og være i gang så længe. Derudover har jeg jo stadig et fuldt pensum, der skal læses samt en fremlæggelse allerede på torsdag, der skal forberedes og jeg har endnu ikke læst det hele dertil eller forberedt et talepapir. Jeg havde håbet at nå det hele her i weekenden, men hvis jeg skal være realistisk, så er jeg heldig, hvis jeg når at blive færdig med læsningen søndag aften. Så må jeg bruge mine aftener mandag, tirsdag og onsdag på at forberede oplægget. Det burde også kunne lade sig gøre. Men det bliver lidt tungt, når også min træning ligger om aftenen.

Derfor kommer denne weekend også virkelig som kaldet! Okay, jeg har kaldt på den lige siden tirsdag ;) Jeg trænger til afslapning og derfor har vi heller ikke de store planer for disse par dage - udover at jeg skal have læst. Og så har jeg en cykel, der desværre også lige kræver lidt reparation. Samt træningen selvfølgelig. Men jeg er da sikker på, at vi nok skal finde på noget hyggeligt alligevel også ;) Har I nogle spændende planer her for weekenden?




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg