torsdag den 3. marts 2016

5 favoritter + 5 wanties til under 100 kr.

Når man bare ligger syg herhjemme og keder sig.. (ja, jeg har da overvejet at læse, men mit hoved gør simpelthen så ondt) - så falder man let i 'shoppe-fælden'. Især nu hvor Cocopanda afslutter deres store udsalg med 20-70% på hele butikken fredag (kl. 23:59) og giver gratis fragt ved brug af koden GRATISFRAGT. Der er altså gode penge at spare. Jeg har fundet 5 af de basis ting, jeg altid bruger og som der er gode besparelser på. Overvejer faktisk at købe et lille lager hjem ;) Når nu det er ting, man alligevel altid bruger, så er det jo super smart at spare på dem. Derudover så har jeg også fundet 5 ting, som jeg overvejer at putte i kurven - jo jo, bevares, det er kun et lille udvalg af de mange spændende ting, jeg godt gad klikke hjem, men nu har jeg forsøgt at holde det inden for kategorien 'Max. 100 kr.'. Priserne på de ting, jeg har fundet går faktisk kun fra 20 - 71 kr., så det er jo alt sammen lækre sager, selv et su-budget kan holde til ;)

5 basis favoritter

1. // Unique One kokos spray 59 kr. //

2. // Real Techniques sponge 59 kr. //

3. // Batiste tørshampoo XXL 47 kr. //

4. // 3 stk. hårelastikker 20 kr. //

5. // Sort vippefarve 39 kr. //


5 Wanties


1. // Face primer 63 kr. //

2. // NYX bryn pomade 54 kr. //

3. // Dispenser til vatrondeller 71 kr. //

4. // Essie Top Coat 63 kr. //

5. // Revlon Colorstay foundation 71 kr. //





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg