lørdag den 5. marts 2016

Drømmer om et Home Gym

De af jer der følger med her på bloggen eller på min instagram, har nok læst at jeg har fået pådraget mig en træls omgang skinnebensbetændelse. Det gør, at min cardiotræning er blevet vendt op og ned. Jeg havde ellers faste cardiodage med løb og faste dage med StepFit. Derudover cyklede jeg også nogle gode ture. Mine løbeture og mine StepFit-timer er i imidlertid blevet sat på pause, indtil benet igen er på toppen og jeg synes desværre, at tiden går alt for langsomt! I stedet cykler jeg 5 gange om ugen og det er selvfølgelig også fint, men jeg savner virkelig mine hold og mine løbeture og jeg har desværre slet ingen tidshorisont i ft., hvornår benet igen er iorden.

Men det skal ikke afholde en fra at drømme vel? Som i måske også har læst lidt om her på bloggen, så er der jo ca. et års tid til, at kæresten og jeg gerne vil flytte i hus og i den forbindelse, er jeg jo allerede begyndt at drømme stort om alt det, vi så skal have i det nye hus. Et hus vi godt nok slet ikke har fundet endnu, men det kommer jo ;) Jeg drømmer om, at vi kan lave et lille træningslokale – eller hjørne. Ikke at jeg vil undvære mit medlemskab i FW, men jeg ville virkelig elske at have et sted til mine vægte, vægtstang og måtter og så at anskaffe mig et løbebånd. Jeg drømmer mig jo langt væk i dem, Sagatrim forhandler – ja, for ikke også at nævne alt det andet spændende motionsudstyr, de har.

Det ville bare gøre det så meget nemmere lige at nuppe et par ekstra kilometer på dage, hvor man måske ikke har den store tid til at begive sig ned i centeret eller hvor vejret er virkelig dårligt. Jeg kan se store fordele i det og er ikke i tvivl om, at nok skulle få det brugt flittigt. Måske endda kæresten også ville hoppe på det i ny og næ ;) Lige pt. så er løb en ikke-eksisterende motionsform i hans hoved. Men jeg elsker det virkelig! Jeg elsker at udfordre mig selv, at presse mig selv, at blive bedre, at blive hurtigere og så ikke mindst også følelsen bagefter!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg