onsdag den 18. maj 2016

Matte Lips & Great Hair

Så blev det hverdag igen for de flestes vedkommende og jeg selv skal også til at vende snuden mere ned i bøgerne, end jeg har nået pinsen over. Lidt læsning er det da blevet til, men der er meget mere, jeg endnu skal igennem. Derudover har jeg også nogle praktiske opgaver; telefonopkald, registeringer mv. i forbindelse med jobbet, der også skal styr på. Men når det så er sagt, så ser jeg også frem til at hygge lidt med kæresten, da han blev forsinket med arbejdet og først kommer hjem tidligt her i morges. Han har skulle sove, da han har arbejdet hele natten igennem - og så har jeg jo samtidig kunne få styr på nogle af mine gøremål samt tilbragt det meste af dagen på job, så vi kan hygge lidt ekstra sammen her til aften, nu vi ikke har haft tid sammen i pinsen.

Men nu til dagens egentligt fokus som er en anmeldelse af nogle rigtig spændende og gode produkter fra billigparfume.dk. Måske i kan huske mit tidligere indlæg her på bloggen, hvor jeg anmeldte den ene halvdel af pakken, som jeg modtog derfra. Det var dette indlæg, hvor jeg fortalte om den lækre dermaroller til -66% og en desinficerende spray hertil. Men der var jo flere spændende sager i pakken, som jeg lovede at anmelde senere - det er det, vi skal til nu!


I pakken var også en matterende stift til læberne: W7 Lip Legend Matte Top Coat, der nemt tryller alle dine læbestifer om til et mat look. Man tager bare sin læbestift på og så lader jeg det gerne tørre lidt (så bliver den mere holdbar) og så kommer man denne top coat ovenpå og med det samme bliver læbestiften mat i stedet. Det virker helt surrealistisk, men så nemt er det faktisk og det virker super godt. Alle de penge jeg kommer til at spare på læbestift ;) Jeg er nemlig mest til det matte look for tiden man har nogle absolut favorit farver, som jeg ikke vil være foruden og derfor havde jeg faktisk allerede været på jagt efter favorit farverne i mat. Men det behøver jeg jo slet ikke nu, så det er jeg super henrykt over. Og bedst af alt, så koster den smarte lille sag kun sølle 39 kr. (med en besparelse på 30 kr.). Jeg er selv super glad for, at jeg har opdaget denne lille sag og vil bestemt anbefale andre, der også er vild med det matte læbe-look at prøve den af!


Derudover så indeholdt pakken også en shampoo og en conditioner fra mærket Mane'n Tail. Det er jo et ret hypet mærke indenfor skønhedsblogger-world lige for tiden og jeg forstår hvorfor. Jeg har selv gennem længere tid brugt serien med ekstra fugt og mit hår og jeg har elsket det! Oprindeligt er Mane'n Tail hesteprodukter, men det er efterhånden blevet et kultmærke, som mange kvinder verden over anvender til at få tykkere, længere, sundere og mere glansfuldt hår. Nu har jeg prøvet kræfter med deres CBN serie, som er en økologisk serie uden parabener - whats not to like? Disse, Restorative Rosemary, er eget specielt til hår, der nemt fedter, hvilket mit har tendens til lige for tiden. Og den gør sit arbejde, må man sige. Jeg oplever mig hår markant mindre fedtet allerede efter de første par gange, jeg prøvede produkterne. Det holder sig simpelthen rent og lækkert længere og holder sig pænt indtil næste hårvask. Derudover virker produkterne både blødgørende og glansgivende - og så dufter de skønne! De dufter af rosmarin, som navnet også antyder og det giver en ekstra dejlig, afstressende følelse i badet, synes jeg.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg