tirsdag den 7. juni 2016

Den perfekte studentergave + rabatkode

Studenterne springer ud lige om lidt og hvor bliver jeg nostalgisk, når jeg tænker tilbage på den dejlige tid det var. Fyldt med glæde over at have gennemført en ungdomsuddannelse og at eksamerne var overstået, alle de skønne fester med venner, veninder, medstuderende og dimensionsfest for familien også, studenterkørsel, studenterhatten.. Ja, det hele var bare en super dejlig tid. Det er efterhånden ved at være et par år siden og tænk sig, nu er jeg også snart færdig på universitetet. Ét år igen og så er jeg på arbejdsmarkedet for good!

Et par veninder og jeg havde igår pakket en taskefuld af lækkerier, et tæppe og solcreme og så sad vi og nød hinandens selskab i parken, indtil solen gik ned. Det var så hyggeligt. Samtalen faldt bl.a. på, at vi faktisk alle tre om ikke så frygtelig længe skal til studentergilde og hvad man skal finde på at give i studentergave. Selvfølgelig kan man smutte i Matas og købe en parfume, et gavekort eller lign., men når det nu er en studentergave, så blev vi enige om, at det godt måtte være noget med lidt mere personlig værdi og omtanke. Noget man kan have i mange år og se tilbage på og mindes dagen og den tid - og noget man samtidig kan bruge til daglig og som har en praktisk funktion. Vores bedste bud var: et ur!

Selv har jeg eks. dette smukke Daniel Wellington ur, der har udskiftelig rem og derfor kan styles på et utal af måder og så kan man bare købe en ny rem og vupti - så er det som at have fået et helt nyt ur! Jeg har både dette med sølvskive og så har jeg et med rosaguld urskive og sort læderrem. Og så sukker jeg alt for meget efter et med brun læderrem og sten samt et med blå/hvid/rød rem! Lige nu kan man få 15% rabat ved brug af koden bedstrabat15 hos Ditur.dk, som bl.a. har et stort udvalg af Daniel Wellington ure men også mange andre lækre mærker og til gode priser!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg