onsdag den 9. november 2016

For få timer og alt for travlt

Hej Hunnies,

Jeg beklager meget min manglende tilstedeværelse her på bloggen og ligeså min stilhed på instagram disse dage. Det skyldes simpelthen, at jeg har alt for få timer i døgnet og alt for travlt. Den kombi gør det hele en smule anstrengt og hårdt. Så jeg glæder mig allerede til weekenden og indtil da, så er min kalender og mine alarmer den diktatoriske magt, der konstant ser mig over skulderen. Men bare rolig, selvom det er super hårdt og jeg er ret så træt, så går det. Jeg når det, jeg skal. Men desværre så går det lidt udover min energi og mit arbejde med bloggen og min IG. Jeg håber, at det bliver bedre allerede fra i morgen af, hvor jeg skal arbejde hjemmefra og derfor håber at kunne hygge lidt ekstra om mig selv og få stressniveauet lidt ned - samtidig med, at jeg har virkelig meget at se til.

Så skønneste læsere; Stay tuned! Jeg har så mange spændende ting i ærmet til jer og en masse rigtig interessante emner, der stadig ligger på skrivebrættet og bare venter på, at jeg får taget dem op og skrevet derudaf.

Men folkens, imorgen står den, ligesom i dag, i projektskrivningens tegn og der er virkelig fart på. Derfor må jeg lige se, hvad jeg får nået. Men jeg lover, at jeg i det mindste vil komme med et par pip på IG - så følg endelig med på @bysusdk !


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg