torsdag den 10. november 2016

Torsdags Treat: Gratis EOS & Gurkemejemaske

Hej Darlings,

Jeg har to lækre ting til jer idag. For det første så vil jeg lige skynde mig at tippe jer om, at EOS giver 10.000 gratis læbepomader helt gratis til de heldige, der skynder sig ind og vælger deres favorit: her. Jeg har selvfølgelig allerede tilmeldt mig og har tippet min mor om at gøre det samme. Men hvorfor ikke også tippe jer og veninderne? Så spred endelig budskabet :) Det er jo en fantastisk sød gestus, at EOS lige uddeler lidt tidlige julegaver til os, der elsker deres produkter!


Hvis i har lidt ekstra tid her i weekenden til at hygge om jer selv, så har jeg et forslag til lidt selvforkælelse. Jeg har fået det her tip af min bedste veninde og jeg knuselsker det virkelig! Jeg troede virkelig ikke på, at den simple, lidt mystiske, maske kunne gøre så gode underværker for min hud.. Men mmm... siger jeg bare!


Og så er den super nem at lave. Det er simpelthen bare:

  • 1 tsk. yoghurt el. lign. (jeg har her brugt Fraiche men eks. skyr går også)
  • 1 tsk. honning
  • 1 tsk. gurkemeje
Det blandes bare godt sammen og kommes på ren og afrenset hud. Så skal det bare have lov at sidde i en 15-30 min. Herefter skal man være lidt ekstra grundig med afvaskningen, da den godt kan være lidt svær at få ordentlig af og den farver virkelig! Så pas på at det ikke lige kommer på tøjet.

Men nøj, den er skøn! Den er både god mod acne og eksem, da den reducerer inflammation og rødme samtidig med, at den fremmer hudens healing. Gurkemejen indeholder antioxidanter, blødgør linjer og rynker og giver en masse glød. Derudover fugter den og exfolierer huden blidt, så man stråler lidt ekstra og føler sig dejligt frisk og ren.

Obs.: der bliver til en god portion i sådan en omgang maske her, så man kan enten dele med en veninde og gøre en lille spa-aften ud af det eller man kan gemme det resterende i køleskabet - så har man jo en god undskyldning for, at hygge lidt ekstra om sig selv igen.



1 kommentar:

  1. Ej, det med læbepomaderne skulle jeg da lige have vidst😉

    - K

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg