torsdag den 17. november 2016

Torsdags Treat: Beauty Inspiration

Hey Hunnies,

Så blev det atter torsdag og derfor er det endnu engang tid til en Torsdags Treat. Med inspiration fra bl.a. Vouge sidder jeg her til aften og sukker efter de flotte 2016 fall/winter trends. I'm so in love!


Især læbefarven er jeg helt forelsket i. Den er smuk, naturlig og mat. Hun har også fyldige og flotte læber fra naturens side af, kan man se. Men hvor lækker ville den farve her ikke lige være? Den er bare svær at finde. Det er endnu ikke lykkes mig at finde præcis dén nuance. Jeg har ellers gjort flere forsøg og er så endt hjemme med noget, der bare ikke var helt rigtigt.


Glimmer er jo det helt store i følge Vouge og det er med rette, hvis i spørger mig. Glimmer er bare altid et hit, når vi nærmer os de mørkere tider, julefrokoster mv. for ikke at tale om nytår! Her elsker jeg især det naturlige look og det bløde bølgede hår i kombination med den kraftige glimmer. Smukt!


Jeg har en svaghed for metallic og glimmer liners og se lige hvor elegant og enkelt, det kan se ud. Det er så smukt. Og så til en ellers meget simpel make-up og en fejlfri hud - så er det jo bare fantastisk smukt uden at være over the top.


Hvor smukt er det ikke lige med øjenskygge og læber i matchende sarte rosa metallic toner, som her med bl.a. MAC's Superslick Liquid Eye Liner? Wauw...


Volumiøse lokker og bløde krøller i et skødesløst og elegant look. Jeg er solgt! Det er bare indbegrebet af smukt! Selv er jeg fra naturens side af udstyret med det glatteste af det glatteste hår. Men til gengæld er jeg ved at have ret god hånd på 'krøllekunsten' og det her er bestemt et look, jeg vil øve lidt på inden julens mange fester.


Vi kommer nok heller ikke udenom Kylie Jenners nye Holiday Collection. Uha, der er mange lækre sager. 


Og se hende lige.. Hun er jo gudesmuk. Ikke at jeg selv er 100% til hendes look, hvis det skulle overføres til mig. Men hun rocker det nu virkelig flot. Jeg er dog især misundelig på hendes flotte krøller her og ikke mindst den smukke glødende hud, hun altid har! Wauw! 





Inspirationskilder:
http://www.vogue.co.uk/gallery/autumn-winter-2016-time-to-shine
http://www.vogue.co.uk/gallery/street-style-beauty-inspiration
http://www.elle.dk/skoenhed/nyheder/kylie-jenners-holiday-edition-makeuplinje-er-landet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg