tirsdag den 15. november 2016

30% & Limited Edition Love


// Tights // Sportsbh //

Hejsa Darlings,

I får lige en hurtig opdatering fra mig her til morgen, da jeg vil tidligt igang med dagens gøremål, der bl.a. står på projektlæsning og -skrivning her fra morgenstunden og derudover så skal jeg også have et lækkert styrketræningspas og hygge med en dejlig ven i aften.

Så jeg tjekker bare lige hurtigt ind for at give jer et lille tip om det smukkeste sæt fra Beactive.dk. Serien hedder Crazed og I'm in love! Se det lige! Fra første gang jeg så det på deres instagram, var jeg helt forelsket i de smukke tights. Jeg fortalte jer jo for et stykke tid siden om et par alt for lækre, flatterende, og squatproof, tights jeg modtog derfra, som jeg virkelig bare har været glad for. Og jeg har derudover også den lækreste top og en super fin sportsbh, som jeg meget snart vil fortælle jer meget mere om. Jeg er super glad for alle tre ting og bruger dem ganske flittigt. Så nu kribler det ekstra meget i fingrene for at bestille nogle af deres smukke nyheder hjem, bl.a. dette flotte sæt! De smukke tights er limited edition, så man skal være hurtig, hvis man vil nå at få fingre i dem - især nu, hvor i jo kan få 30% rabat alt hos Beactive, hvis man bruger rabatkoden: sus. Der kunne også være et par julegaveideer, enten til din egen ønskeseddel eller til en, du har kær. Jeg er faktisk blevet spurgt til en ønskeseddel af min familie og kan bestemt godt finde en del ting derinde, som gerne måtte ligge under træet med mit navn på!

Det var bare lige et lille hurtigt pip fra mig og nu vil jeg dykke ned i bøgerne.
Hyg jer så længe!



 Billederne er venligts udlånt af Beactive og indlægget er udarbejdet i samarbejde med Beactive.dk, men holdningerne er 100% mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg