tirsdag den 16. maj 2017

Kyllinge wrap med bønner, whiskey og yoghurt

Igår aftes biksede jeg lige en hurtig ret sammen, så jeg både havde til aftensmaden igår og idag samt kunne tage noget med til frokost idag. Det blev bare lige af noget af det, jeg i forvejen havde herhjemme. Men nøj, en lækker omgang. Nemt, hurtigt og sundt!


Jeg skar nogle kyllingefileter i tern og stegte på panden, hvortil jeg også stegte sorte bønner, rødløg, majs og rød peber med lidt paprika og chili. Dertil lavede jeg også en dressing af græsk yoghurt med gurkemeje, sennep, citron, honning, lidt whisky samt salt og peber. Hele herligheden på tortilla wraps og en bund af babyspinat. Lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg