mandag den 15. maj 2017

VIND: SodaStream Spirit

Så blev det tid til, at i, mine skønne læsere, endnu engang skal forkæles for fuld skrue og denne gang har jeg allieret mig med SodaStream og udlodder den fantastisk lækre nye SodaStream Spirit til en heldig vinder. Selv elsker jeg vores SodaStream herhjemme og muligheden for at lave sukkerfri og kalorielet sodavand til hverdag, der kan nydes med god samvittighed, er bare rigtig dejligt. Det hjælper mig også til at få drukket ekstra væske i dagligdagen og så er det genialt, at jeg også kan lave min egen sukkerfrie energidrik, til bl.a. inden træning, jo bare alletiders!



Spirit fås i både sort og hvid og er vinder af den prestigefyldte RedDot Design Award i 2017 for det innovative design, der ligger bag. Dens design er elegant og slanks samt udført med eksklusive detaljer. Den har snap-lock funktion, der gør det nemt at sætte flasken på og for at få brus, skal man bare trykke ned på maskinens overdel. Ét tryk giver blid brus, to giver mellem og tre er hvis, man ønsker sprudlende danskvand. Herligheden har en værdi af 799 kr. og den kan let blive din!

Alt i skal gøre for at få et lod i konkurrencen er simpelthen bare at:
- Følge bloggen
- Give SodaStream et like (her er også super gode og inspirerende tips og tricks til at gøre postevandet mere spændende)
- Smide en kommentar til dette indlæg med din mail, så jeg kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.


Og sidst men ikke mindst - Kryds fingre!

Jeg trækker den heldige vinder onsdag d. 31. maj, når jeg har afleveret min eksamensopgave, og kontakter vinderen direkte pr. email. Hvis du ønsker endnu et lod i konkurrencen, så spring gerne over på min instagram, @bysusdk, og deltag her også. 

10 kommentarer:

  1. Jeg krydser fingre for har altid ønsket mig en SodaStream.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Ihhh! �� Så vil jeg krydse fingre��

    Kh.
    Anne-Marie ama(at)grafvika.dk

    SvarSlet
  3. Krydser fingre :)
    amandaebh@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Ville ikke være dårligt med sådan en fætter, her til sommer lisbethakrogh@gmail.com

    SvarSlet
  5. Sådan en maskine kan jeg sørme godt bruge. Håber jeg er heldig billedorthe@gmail.com

    SvarSlet
  6. Smider lige midt lod med i puljen ;-) - malenehojer(at)hotmail.com

    SvarSlet
  7. Det ville være så skønt og især nu når det er så lækkert vejr :)
    Marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  8. Lækker præmie til en masse sommerdrikke til hele familien

    SvarSlet
  9. Det ville da være dejligt :)

    camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg