onsdag den 10. maj 2017

Bare fordi det er kedeligt, kan det godt være lækkert

What a day! Jeg har knoklet med specialet og er alligevel nået et godt stykke, selvom det måske ikke ser sådan ud i mængden af bogstaver i dokumentet. Men jeg har arbejdet koncentreret og i længere tid. Derudover har jeg gået en god tur med kæresten og vi har hygget herhjemme med lækker kage. Jeg har været ude på en lækker cykeltur i regnen og her til aften tog jeg en gåtur i regnen - bare fordi, at mit hoved trængte til endnu mere frisk luft. Og nu har jeg det godt igen. Så skønt!

Imorgen tidlig står den på styrketræning - det er leg day og den skal have fulde drøn på vægt. Der skal løftes tungt og jeg overvejer endda en lille løbetur som opvarmning, da mine knæ har haft en lille pause idag. Nu må vi se, hvordan det går. Jeg er nødt til at vurdere det imorgen. Jeg vil heller ikke forværre situationen, hvis det er en begyndende overbelastning, jeg er ved at få. Jeg har nemlig haft lidt problemer i weekenden og mandag med ømhed.

Men nu til noget lidt andet. Jeg har nemlig fået nye strømper og det lyder måske ikke i sig selv særligt spændende, men jeg vil lige slå et slag for bambusstrømper. Det er bare noget af det lækreste og det er både til hverdag såvel som til træning. Love them! Jeg har tidligere anbefalet bambusstrømper her på bloggen, men hvis du ikke kan huske, hvad det er for noget, så kan jeg fortælle, at det er ganske almindelige, lækre, bløde strømper uden hokus pokus. De har bare ekstra gode egenskaber sammenlignet med bomuldsstrømper.


Bambusfibre er nemlig godt på mange områder. De sørge bl.a. for at optage over 50% så meget fugt som almindelige bomuldsstrømper og kan dermed være med til at sørge for, at man ikke får lige så sure tæer og fugtige, svedende fødder. De er nemlig rigtigt lækre åndbare og indeholder stoffer med antibakteriel virkning, ligesom de også kan holde fødderne varme, er dejligt bløde og holder sig sådant længe. Og så er de ikke engang dyre. Lækkert!

Dem her er fra iz-sock.dk, hvor man lige nu kan få 10% rabat. Jeg har både dem med farvet hæl og tåhvide almindeligeden hvide ankelmodel og almindelige sorte strømper. Og de er allesammen rigtig lækre. De duer bare. Det kan godt ske, at det bare er strømper - men lækre er de altså og hvis du spørger mig, så skal strømper altså også være det. Der er ikke noget værre end strømper, der glider ned, der giver sure tæer, som fødderne ikke kan ånde i, der går hurtigt i stykker, der har irriterende sømme, der bliver hurtigt stive i vask osv. Noget så basalt som strømper skal altså bare være iorden og det er de bare. Simple as that!





Dette indlæg er udarbejdet i samarbejde med IZ Sock, der har sponsoreret strømperne til test. Indholdet og de fremførte meninger er dog mine helt egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg