fredag den 5. maj 2017

Crush: Flower print

Falder lige lidt i svimer over blomsterprint lige for tiden! Jeg må bare eje en smuk blomstret bikini (...who are we kidding? Så endnu en da) og den perfekte bluse i lyst blomsterprint. Jeg så på et tidspunkt en på insta og jeg mener, at hun havde skrevet, at hendes var fra Gina Tricot. Men jeg synes bare ikke, jeg kan finde den. Så jagten fortsætter.

Her til aften kiggede jeg bl.a. lige H&M's hjemmeside igennem og fandt disse lækkerier.


Bikinien er et super godt bud på sådan en, jeg leder efter. Jeg vil rigtig gerne have en hvid med blomsterprint. Det eneste jeg er i tvivl om, er formen på overdelen. Men den må hellere prøves, når jeg får tid til at tage et smut ned i en H&M snarest. Og se lige de tights - ja tak! 




Jeg har slet ingen økonomisk interesse eller lign. i dette indlæg. Det er bare ren og skær lyst og inspiration. Jeg har ikke samarbejdet med H&M. Bare lige så det er på plads ;)

1 kommentar:

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg