tirsdag den 2. maj 2017

Mit smukke DW Classy Glasgow

Jeg postede et billede på instagram her den anden dag af mit smukke nye Daniel Wellington ur fra Uregiganten.dk og sikke mange henvendelser, jeg fik på det. Og det forstår jeg godt! Derfor tænker jeg også, at det er på sin plads, at i lige får et indlæg her på bloggen om den smukke sag og så er i naturligvis stadig velkommen til at stille spørgsmål osv.


Det smukke ur er et Daniel Wellington Classy Glasgow med en urskive på 34 mm. i diameter, prydet med funklende swarovski sten og en kun 4 mm. tyk urkasse samt en smuk præpatineret læderrem. Det er super feminint og elegant. Jeg er vild med det stilrene, klassiske look, der har fået lidt ekstra tøset og ekstravagant over sig med de fine sten, der sidder og brillere på urskiven. Det er så fint! Hvis man er til det klassiske og minimalistiske look, som Daniel Wellington er så kendt og elsket for, men gerne lige vil have det lille ekstra prik over i'et, så er det her jo bare det helt perfekte ur.


Jeg har længe sukket efter det og nu  sidder det og pryder mit håndled og jeg mærkede med det samme, at der passede det bare super godt. Foruden at størrelsen passer mine tynde håndled noget bedre, end en urskive på 36mm gør, så er designet også bare lige mig. Jeg synes, det kan pifte et ellers lidt kedeligt daglige outfit op og samtidig er det ikke for meget. Det kan også sagtens bruges til mere festlige lejligheden og kan kombineres med et væld af forskellige stile af accessories. Og så kan man jo, som med de andre Daniel Wellington ure, skifte rem, som man lyster. Jeg er dog helt vild med denne smukke brune læderrem og har ikke planer om at udskifte den foreløbig. Men det er ret nemt og jeg kunne måske godt finde på at anskaffe mig en sort læderrem og nogle fine forskellige nylonremme, så der er til lidt variation.


Uregiganten har et ret så fint udvalg og jeg er især fan af deres lave priser, gratis fragt og gratis ombytning. Man får alle de lækre og populære mærker til billige priser. Jeg er i hvertfald ikke stødt på dette smukke ur til at lav en pris andre steder. Og så er servicen også bare i top. Jeg modtog uret indenfor få dage efter bestilling og jeg var ret overrasket over, hvor godt og forsvarligt, det var pakket ind. Og så det er blevet kastet rundt under forsendelsen, så skete der ikke det fjerneste med uret. Gudskelov! Og dejligt, at de tænker sig så god om i forhold til fragten. Og så sendte de en lille pose labre larver med i pakken.. Jeg ved godt, at det bare er en lille ting. Men er det ikke bare hyggeligt? Jeg synes, at det gør det lige dét mere personligt og hyggeligt at åbne en pakke. Så dem kunne jeg absolut godt finde på at handle ved igen. Især hvis de en dag får det nye Petite ur fra Daniel Wellington, som jeg har udset mig skal være mit næste ur-crush!



Dette indlæg er sponsoreret på den måde, at jeg har modtaget uret som gave. Men holdningerne og hvad jeg ønsker at fremhæve i indlægget er helt mine egen.

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det bare flot, har virkelig også længe overvejet at anskaffe mig et. De er bare så fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er det ikke bare smykt Thea? :)
      Jeg forstår godt, at du overvejer det. Jeg er simpelthen også bare så vild med mit!

      Slet

Følg mig på Instagram

Follow on Bloglovin

Søg i denne blog

Blog-arkiv

Populære indlæg